TekaLoca Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ligt het aan mij of schiet die AK47 met Suppressor echt slecht? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Nou bij mij ligt het meestal aan het wapen ene keer ben ik goed met famas maar vind ik galil slecht en andere keer andersom bijvoorbeeld maar soms is supressor handig maar soms ook niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik speel al sinds level 17 met AK74u, daarvoor gebruikte ik Enfield. Maar ik speel gewoon slecht met de AK47. Geen idee hoe het kan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 bij mij is het juist de commando maar eerst vond ik de ak47 ook niet fijn maar toen ik hem met dual mag deed en supressor vond ik hem wel fijn. Reageren
Niiek Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Teka, ik schoot er eerst ook slecht mee maar nu gaat het steeds beter Reageren
R-fl3x Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Even een vraagje; Heb gehoord dat je door een bepaalde perk 2 attachments op je wapen kunt zetten, maar is dit ook mogelijk (bv. door middel van een andere perk) om 2 attachments op je pistool te zetten? Bewerkt: 7 april 2011 door R-fl3x Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 nee alleen kan dat met warlord(pro) Reageren
vice Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Ik speel graag 'ns Sabotage, jammer zijn er niet veel servers van, uiteindelijk kwam ik in een server waar ik een match behoorlijk snel voltooid had xD. Ik denk dat dit ook mijn eerste match is zonder deaths . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Nog 8 levels en dan eindelijk eerste prestige in. Ik voel al dat ik beter wordt (Nou jij, Flokkert ) :$ Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Ik ga jullie zo zwaar afmaken vanmiddag als ik m'n eerste match Combat Training (.. ) heb gespeeld.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Speel combat training dan wel op het moeilijkste niveau dan is het nog een uitdaging. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Haha. Zelfs op Recruit faal ik nog.. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Speel combat training dan wel op het moeilijkste niveau dan is het nog een uitdaging. 25-0 Op combat training En natuurlijk veteran @Vice: Hoe kan jij met 25 fps spelen :O Ik vind het al niet meer speelbaar bij 70 fps Ikzelf speel altijd op 91 fps Reageren
vice Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 (bewerkt) Ik speel gemiddeld aan 75 FPS (wat ik wel voldoende vind), ik heb ook de graphics verlaagd toen ik ging recorden (tijdens spelen aan mijn 'normale settings'), maar bij het recorden heb ik de Fraps-FPS-Limit op 28 ingesteld, , en daardoor kon ik (bijna) zonder lagg recorden. Vond het ook raar dat dat wel vlot ging op 28 FPS, maar ja xD. Heb ooit ook wel eens gehad dat de FPS heel laag dropte, en het is inderdaad niet speelbaar dan. Als je degelijk wilt spelen moet je FPS toch wel wit blijven en niet rood worden vind ik. Bewerkt: 8 april 2011 door vice Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Ik ga jullie zo zwaar afmaken vanmiddag als ik m'n eerste match Combat Training (.. ) heb gespeeld.. Speel combat training dan wel op het moeilijkste niveau dan is het nog een uitdaging. You see.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.