Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nou bij mij ligt het meestal aan het wapen ene keer ben ik goed met famas maar vind ik galil slecht en andere keer andersom bijvoorbeeld maar soms is supressor handig maar soms ook niet.

Geplaatst:

Ik speel al sinds level 17 met AK74u, daarvoor gebruikte ik Enfield. Maar ik speel gewoon slecht met de AK47. Geen idee hoe het kan :t

Geplaatst:

bij mij is het juist de commando maar eerst vond ik de ak47 ook niet fijn maar toen ik hem met dual mag deed en supressor vond ik hem wel fijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Even een vraagje; Heb gehoord dat je door een bepaalde perk 2 attachments op je wapen kunt zetten, maar is dit ook mogelijk (bv. door middel van een andere perk) om 2 attachments op je pistool te zetten?

Bewerkt: door R-fl3x
Geplaatst:

Ik speel graag 'ns Sabotage, jammer zijn er niet veel servers van, uiteindelijk kwam ik in een server waar ik een match behoorlijk snel voltooid had xD. Ik denk dat dit ook mijn eerste match is zonder deaths :puh:.

Geplaatst:

Ik ga jullie zo zwaar afmaken vanmiddag als ik m'n eerste match Combat Training (.. :7) heb gespeeld..

Geplaatst:

Speel combat training dan wel op het moeilijkste niveau dan is het nog een uitdaging. :7

Geplaatst:

Speel combat training dan wel op het moeilijkste niveau dan is het nog een uitdaging. :7

25-0 Op combat training :bier: En natuurlijk veteran :)

@Vice: Hoe kan jij met 25 fps spelen :O Ik vind het al niet meer speelbaar bij 70 fps :bonk: Ikzelf speel altijd op 91 fps :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel gemiddeld aan 75 FPS (wat ik wel voldoende vind), ik heb ook de graphics verlaagd toen ik ging recorden (tijdens spelen aan mijn 'normale settings'), maar bij het recorden heb ik de Fraps-FPS-Limit op 28 ingesteld, , en daardoor kon ik (bijna) zonder lagg recorden. Vond het ook raar dat dat wel vlot ging op 28 FPS, maar ja xD. Heb ooit ook wel eens gehad dat de FPS heel laag dropte, en het is inderdaad niet speelbaar dan. Als je degelijk wilt spelen moet je FPS toch wel wit blijven en niet rood worden vind ik.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik ga jullie zo zwaar afmaken vanmiddag als ik m'n eerste match Combat Training (.. :7) heb gespeeld..

You see.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...