Niiek Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Vandaag voor de 2de x campaing uitgespeelt, 10 achievments in 2 dagen gehaald Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 dat zijn er best veel maar call of duty zijn wel moeilijk trophies/achievements Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? Gebruik de schiet knop om hem af te schieten. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? Gebruik de schiet knop om hem af te schieten. Mallerd, je meent het? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? Gebruik de schiet knop om hem af te schieten. Mallerd, je meent het? Ja. Als je nou wat meer informatie gaf over wat je wilt bereiken met de Ballistic Knife gaf ik niet zo'n dom antwoord. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. Goed mikken. Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Nog 8 levels en dan eindelijk eerste prestige in. Ik voel al dat ik beter wordt (Nou jij, Flokkert ) :$ Jij kreeg hulp van een vriend van je. :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. Aimen op het grootste gedeelte van zijn lichaam. Heb je de meeste kans om te raken. 14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen! Eerst moet ik voetballen om 8 uur. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Nog 8 levels en dan eindelijk eerste prestige in. Ik voel al dat ik beter wordt (Nou jij, Flokkert ) :$ Jij kreeg hulp van een vriend van je. :$ Hij heeft me van 29 naar 32 geholpen. Da's niet veul :$ De rest heb ik allemaal gedaan. Veel challenges Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Als je met ze tweeën speelt krijg je veel meer xp maar dan moeten ze allebei het goed doen want dan heeft het geen zin XD Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Gewoon wat tips over hoe je dat wapen gebruikt.. Ik raak bijna nooit iemand, ook al staan ze bijna op 1 meter afstand. Aimen op het grootste gedeelte van zijn lichaam. Heb je de meeste kans om te raken. 14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen! Eerst moet ik voetballen om 8 uur. Hoe jij zosnel levelen ? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 14th Prestige lvl 50. Vanmiddag voor laatste keer prestigen! No-Life! Ik ben zelf level 45 dacht ik, afgelopen week had ik een toetsweek, daarnaast als ik speelde was het zo'n 24/7 noobtube/second chance/ lagg abuse lobby. Reageren
Niiek Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Heeft iemand wat tips voor de Ballistic Knife? Ik gebruik hem bijna nooit, maar in gun game ofzo schiet ik altijd een klein stukje naast degene waarop je schiet, vaak raak je dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.