TekaLoca Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) Als je met ze tweeën speelt krijg je veel meer xp maar dan moeten ze allebei het goed doen want dan heeft het geen zin XD Volgens mij krijg je geen XP als je splitscreen doet? Ik bedoel dan wel speler 2 (Bijv. TekaLoca BE(1)) Bewerkt: 9 april 2011 door TekaLoca Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Vraagje: Gaan SAM Turrets na een tijdje vanzelf weg? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Als je met ze tweeën speelt krijg je veel meer xp maar dan moeten ze allebei het goed doen want dan heeft het geen zin XD Volgens mij krijg je geen XP als je splitscreen doet? Ik bedoel dan wel speler 2 (Bijv. TekaLoca BE(1)) Nee, alleen de eerste, diegene met een 1tje achter zijn naam niet. SAM Turrets schieten maar een aantal raketten af en dan verdwijnt ie, of je kan hem zelf vernietigen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Als je met ze tweeën speelt krijg je veel meer xp maar dan moeten ze allebei het goed doen want dan heeft het geen zin XD Volgens mij krijg je geen XP als je splitscreen doet? Ik bedoel dan wel speler 2 (Bijv. TekaLoca BE(1)) Nee, alleen de eerste, diegene met een 1tje achter zijn naam niet. SAM Turrets schieten maar een aantal raketten af en dan verdwijnt ie, of je kan hem zelf vernietigen. en een vijand kan een sam turret uitschakelen Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik ben op zoek naar mensen die zin hebben in zombies (Kino der Toten) en die er wat van af weten... Als ik online ga zit ik toch maar meestal met newbies en geraak ik niet ver Geïnteresseerd in een potje? Voeg me maar toe op PS3: Axelectric_ Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik ben op zoek naar mensen die zin hebben in zombies (Kino der Toten) en die er wat van af weten... Als ik online ga zit ik toch maar meestal met newbies en geraak ik niet ver Geïnteresseerd in een potje? Voeg me maar toe op PS3: Axelectric_ Ik wil wel eens met je Zombies doen, ook vaak van die noobs die alle kanten oplopen maar niks doen tegen de zombies. PSN: ToxicGorillaZ Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ben vandaag al de hele dag met Nick, Black Ops aan het doen. We doen zowat alleen maar Team Tactical. Best wel leuk! Ben nu alweer level 41, 9e Prestige Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Je haalt me in, Flokkert, ik ben 42 Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Je haalt me in, Flokkert, ik ben 42 Ben nu level 43 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik haal je zo wel weer in Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik haal je zo wel weer in Misschien in Level, maar niet in Prestige Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik ben wel al prestige 13 he.. Reageren
Niiek Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 En met welke hack heb je dat gedaan ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ik wou Flokkert gewoon bang maken :$ Het lukt me ooit wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.