Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus alles werkt nu met geld in plaats van xp?

En je kan dingen unlocken in de volgorde die je zelf wilt? :puh:

volgens mij wel, zelfs de kilstreaks zijn met geld

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En de noobtuber behoort tot de duurste attatchment voor op een wapen! (gezien in filmpje)

Dus noobs zonders skills zullen nu ietsjes langer 'noob' zijn, ipv gewoon een noobtube te gebruiken :)

Geplaatst:

Als je COD2 (Héél veel gespeeld) vergelijkt met dit: is Black Ops gewoon HALO ofzo :7

Eigenlijk vind ik Modern Warfare 2 dan meer op Halo lijken, om eerlijk te zijn. Black Ops lijkt eigenlijk juist veel meer op de oudere Call of Dutys, vooral gezien de wapens geen veels te sterkere lasers meer zijn zoals in MW2, en de maps zien er ook wat meer 'old fasion' uit. Misschien de dingen als SAM-turrets en Spike camera's dan weer niet, maar het is dan ook geen jaren '40 spel, dus daar hoor je mij niet over klagen.

Ik kijk overigens uit naar Black Ops, vooral na het teleurstellende Modern Warfare 2. Go Treyarch! :tu:

En de noobtuber behoort tot de duurste attatchment voor op een wapen! (gezien in filmpje)

Dus noobs zonders skills zullen nu ietsjes langer 'noob' zijn, ipv gewoon een noobtube te gebruiken :)

Of niet dan? ^^ Al gaat het niet meer met unlocken, je moet het kopen. 't Schijnt wel dat de tube duur is, dus je moet er tenminste wel wat voor over hebben. Ik heb ook gehoord dat TA's versie van Scavenger niet meer granaten voor de tube geeft, en OMA keert niet terug. :dans:

Geplaatst:

Inderdaad, scavenger vult enkel en alleen de 'lethal grenades', dus semtex, granaat, tomahawk en andere. Wat de PRO versie doet is nog niet bekend.

Eindelijk eens een game die gemaakt is door naar de community te luisteren. Geen commando meer, geen OMA, een aantal gamemodes die vooral door de community verzonnen zijn, en voor de rest een hoop creativiteit van de makers.

Geplaatst:

Inderdaad, scavenger vult enkel en alleen de 'lethal grenades', dus semtex, granaat, tomahawk en andere. Wat de PRO versie doet is nog niet bekend.

Eindelijk eens een game die gemaakt is door naar de community te luisteren. Geen commando meer, geen OMA, een aantal gamemodes die vooral door de community verzonnen zijn, en voor de rest een hoop creativiteit van de makers.

Wacht ff.. OMA ? :7

Geplaatst:

Lol, OMA. :7

Wat is noobtube eigenlijk?

Dat is de grenade launcher.

Deze CoD ga ik zeker en vast kopen. Het vorige deel had dan wel zijn gebreken, maar het was lang geleden dat ik zolang plezier kon hebben van een game. Nu maar hopen dat qua balancing ook alles in orde is. :)

Geplaatst:

Is het al bekend of noobtube minder overpowerd is dan in Mw2?

Ik heb in ieder geval gelezen dat Scavenger er niet voor zorgt dat je grenade launcher-munitie wordt hervuld. Dit zou al een goed begin zijn. :)

Geplaatst:

Weet iemand of Demolition weer terug komt. Deze gamemode zat niet in Call of duty 4: Modern Warfare & Call of Duty 5: World at War. Deze gamemode vond ik erg leuk en ik hoop daarom ook dat we deze weer kunnen spelen in Call of duty: Black Ops.

Geplaatst:

ik wil de hardened editie gaan kopen van black ops voor €75 (wajoo veel!!!)

maar kan ik niet gewoon de gewone editie kopen en dan later die zombie mode kopen? (daar doe ik het eigenlijk ook voor)?

Geplaatst:

Ik denk dat jullie dan al aan de late kant zijn op de website van Gamemanie staat dat de Hardened en de Prestige edition al uitverkocht zijn, dus je kan ze niet meer pre-orderen bij Gamemania.

Als je geluk hebt dan vindt je misschien nog wel een exemplaar in een andere winkel. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...