Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Welke Perks raden jullie aan voor een gewone Team Deathmatch? :)

- Hardline/Scavenger

- Sleight of Hand

- Ninja/ Hacker / Tactical Mask

Wat niet: Ghost, het moedigt je aan om te campen en dat is voor zielige kinderen.

Second Chance, zwaar irritant, geen nut.

Geplaatst:

Als je voor hoge killstreaks gaat, zoals BlackBird, Chopper Gunner, Attack Doggs zou ik Scavenger (Pro) nemen. Als tweede Perk gebruik ik het liefst Sleight of Hand (Pro). Sneller Aimen en Reloaden. Als derde Perk Marathon of Hacker, ik heb het liefst Hacker. Daarmee kan je Claymores etc zien.

Geplaatst:

Als je voor hoge killstreaks gaat, zoals BlackBird, Chopper Gunner, Attack Doggs zou ik Scavenger (Pro) nemen. Als tweede Perk gebruik ik het liefst Sleight of Hand (Pro). Sneller Aimen en Reloaden. Als derde Perk Marathon of Hacker, ik heb het liefst Hacker. Daarmee kan je Claymores etc zien.

Voor killstreaks ga ik nog niet echt, ben gewoon nog te noob voor dat. :7

Sleight of Hand gebruik ik en dat helpt echt, vooral als je net moet herladen en een vijand je bijna neerschiet. Scavenger nog niet geprobeerd..

Geplaatst:

ik speel de laatste tijd niet meer zoveel BO, ik weet niet maar shooters gaan nu bij mij heel snel vervelen

Geplaatst:

Scavenger is niet nodig, gewoon hardline met Dual mags, de dual mags geven je automatisch extra ammo.

Geplaatst: (bewerkt)

Leightweight -> Je hebt vast wel is ooit weggelopen om de hoek als je geraakt word, en je gaat NET dood. Met dit perk haal je het :)

of

Flakjacket -> Je gaat niet dood als er een nade langs je af gaat (met nade indicator, met weggooiindicator ga je wel dood) en je gaat niet dood van RCXD's

Sleight of a hand -> Spreekt voor zich.. en je hebt makkelijk PRO en daardoor scope je sneller in :)

Tactical Mask -> Voor 24/7 Nuketown want daar moet je zovaak door novagas lopen

of

Hacker -> Ik word zo vaak door claymore genaait en met hacker naai ik hun ermee als je ze door de muur schiet en hun staan erlangs :7

EDIT:

Dit is de dollycam :D

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Die vent is wel goed alleen ik snap niet hoe ze die camera zo hebben gemaakt.

/Facepalm

Dat ben ik en dat is de Dollycam, is nieuw. Ik weet niet of dat er ook is op X360 of PS3, maar dit is op de PC :dans: En je kan dollycam gebruiken bij Theathre bij Freemode en dan met de knoppen naar links en rechts gaan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...