R-fl3x Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Welke Perks raden jullie aan voor een gewone Team Deathmatch? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Hardline, Warlord/Sleight of Hand (als je geen dubbel attachments nodig hebt) en Ninja Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Welke Perks raden jullie aan voor een gewone Team Deathmatch? - Hardline/Scavenger - Sleight of Hand - Ninja/ Hacker / Tactical Mask Wat niet: Ghost, het moedigt je aan om te campen en dat is voor zielige kinderen. Second Chance, zwaar irritant, geen nut. Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Als je voor hoge killstreaks gaat, zoals BlackBird, Chopper Gunner, Attack Doggs zou ik Scavenger (Pro) nemen. Als tweede Perk gebruik ik het liefst Sleight of Hand (Pro). Sneller Aimen en Reloaden. Als derde Perk Marathon of Hacker, ik heb het liefst Hacker. Daarmee kan je Claymores etc zien. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Als je voor hoge killstreaks gaat, zoals BlackBird, Chopper Gunner, Attack Doggs zou ik Scavenger (Pro) nemen. Als tweede Perk gebruik ik het liefst Sleight of Hand (Pro). Sneller Aimen en Reloaden. Als derde Perk Marathon of Hacker, ik heb het liefst Hacker. Daarmee kan je Claymores etc zien. Voor killstreaks ga ik nog niet echt, ben gewoon nog te noob voor dat. Sleight of Hand gebruik ik en dat helpt echt, vooral als je net moet herladen en een vijand je bijna neerschiet. Scavenger nog niet geprobeerd.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 ik speel de laatste tijd niet meer zoveel BO, ik weet niet maar shooters gaan nu bij mij heel snel vervelen Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Scavenger is niet nodig, gewoon hardline met Dual mags, de dual mags geven je automatisch extra ammo. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 (bewerkt) Leightweight -> Je hebt vast wel is ooit weggelopen om de hoek als je geraakt word, en je gaat NET dood. Met dit perk haal je het of Flakjacket -> Je gaat niet dood als er een nade langs je af gaat (met nade indicator, met weggooiindicator ga je wel dood) en je gaat niet dood van RCXD's Sleight of a hand -> Spreekt voor zich.. en je hebt makkelijk PRO en daardoor scope je sneller in Tactical Mask -> Voor 24/7 Nuketown want daar moet je zovaak door novagas lopen of Hacker -> Ik word zo vaak door claymore genaait en met hacker naai ik hun ermee als je ze door de muur schiet en hun staan erlangs EDIT: Dit is de dollycam Bewerkt: 11 april 2011 door Shotyoudie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Die vent is wel goed alleen ik snap niet hoe ze die camera zo hebben gemaakt. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Die vent is wel goed alleen ik snap niet hoe ze die camera zo hebben gemaakt. /Facepalm Dat ben ik en dat is de Dollycam, is nieuw. Ik weet niet of dat er ook is op X360 of PS3, maar dit is op de PC En je kan dollycam gebruiken bij Theathre bij Freemode en dan met de knoppen naar links en rechts gaan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ok denk dat het dan niet voor PS3 is. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 (bewerkt) Level 45 Deze week nog prestige in.. hopelijk. @Hieronder: Bedankt Bewerkt: 11 april 2011 door TekaLoca Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Wat zijn die bots ongelooflijk retarded zeg.. 85 - 3 op Hardened, Nuketown. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Daarvoor moet je ook gewoon echt multiplayer doen nee grapje moet je zelf weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.