Jimmiefitz Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ja, sommige mensen hadden het al over Attack Tigers i.p.v. Attack Dogs, maar die droom is de wereld uit geholpen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Zonet was ik mijn record aan het verbreken bij zombies, (Kino, en mijn record was nog maar round 19 ) alles ging goed, round 21... steekt PS3 plots vast, en dat is niet de eerste keer Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Mijn record is maar 11, raak nooit verder.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Je hebt vastwel wat vrienden die het kunnen, ik heb met een vriend die het goed kan ronde 25 gehaald. Maar toen waren alle kogels op. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Als ik toen nog kon verderdoen was ik waarschijnlijk ver geraakt, maar die kut PS3 he... Mijn record is maar 11, raak nooit verder.. Ik zal eens zombies met je doen Bewerkt: 13 april 2011 door Axelectric_ Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 PRESTIGE *zoekt op google* 8 ! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Als ik toen nog kon verderdoen was ik waarschijnlijk ver geraakt, maar die kut PS3 he... Mijn record is maar 11, raak nooit verder.. Ik zal eens zombies met je doen Als je op ronde 25 opeens zonder ammo zit heeft het geen zin meer, als je de max ammo's niet krijgt en je hebt al je wapens geüpgraded. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Weet het ik ben wel goed in Zombies record: Kino der Toten wave 30 Five (saai) 10 Black ops acrade(saai)13 Ascension 23 maar was tot 27 gekomen maar toen ging de host zijn verbinding weg :l Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 ik was eerst verslaafd aan de zombie mode ook al in Cod 5 Kino: 32 Five: 44 (met glitch) Dead ops arcade: 12 ascension: 24 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Jullie halen allemaal zo'n hoge scores.. :O Heb je een bepaalde tactiek of zo om die zombies te overleven? ^^ Reageren
benhelsloot Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 kino : 26 (ik was even hond aan het uitlaten en ik was vergeten ps3 uittezetten en ik kwam terug was ik opeens lvl15, ik zat bij pro's blijkbaar ) five : 15 ( singleplayer) dead ops : 5 ( ik vind het saai dus nooit meer gespeeld ) Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Misschien van plan om First Strike te kopen. Wat vinden jullie ervan? Ik twijfel nog steeds om te wachten op de Escalation mappack maar First Strike ziet er ook wel goed uit.. Zijn de maps van First Strike spannend om eens gewoon Team Deathmatch (+de Zombie Mode op Ancension) te spelen en in het algemeen goed? Kun je er ook Combat Training op doen? :$ Alvast bedankt! Bewerkt: 13 april 2011 door R-fl3x Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Ik vind Stadium een van de beste maps in Black Ops. Vooral Tomahawk Across The Map gaat daar gemakkelijk, natuurlijk heb je wel geluk nodig. Als ik op Stadium speel ga ik bijna altijd met m'n AK74U met Rapid Fire. Soms met L96A1. Met S&D heb ik het liefst Kowloon, waarom weet ik ook niet, maar daar speel ik altijd beter dan op de andere mappen in First Strike. Discovery is ook wel leuk, maar die map is zo verdomd groot Berlin Wall is wel leuk om te sniperen, ik heb meestal best wel veel last van Campers op die map. Ik ben niet echt iemand die veel Zombies speelt, maar ik heb wel op de Zombie-map Ascension gespeeld. Het is echt een mooie map, Ik vind de Space Monkeys wel grappig Je kunt in Combat Training ook op de First Strike mappen. En je krijgt er ook vier nieuwe Achievements/Thropys bij Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Hmm, twijfel al minder. De trofeeën zaten er al bij, allemaal voor Ascension (weet eindelijk hoe je het schrijft ) en die wil ik wel graag halen. Daarjuist nog een recensie gelezen op YouTube, en die zei dat het jammer was dat al de maps zo groot waren.. Is dit echt zo'n minpunt? Zelf speel ik graag op de small/medium maps, maar om eens een match te doen op de grotere maps zoals Summit, WMD, Villa.. heb ik echt geen probleem.. Reageren
vice Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Ik heb het mappack zelf niet, maar ik heb wel gehoord dat het niet echt z'n geld waard is. Nou ja... Het zijn wel goede maps, maar het is teveel geld voor wat je krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.