Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Jullie halen allemaal zo'n hoge scores.. :O

Heb je een bepaalde tactiek of zo om die zombies te overleven? ^^

als je echt in een moeilijke ronde met iemand die geen ammo of jezelf.

aan het einde van ronde een crawler maken (kruipende zombie) dat helpt veel als je wil upgraden of raampjes wil repareren.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hmm, twijfel al minder. De trofeeën zaten er al bij, allemaal voor Ascension (weet eindelijk hoe je het schrijft :7) en die wil ik wel graag halen. Daarjuist nog een recensie gelezen op YouTube, en die zei dat het jammer was dat al de maps zo groot waren.. Is dit echt zo'n minpunt? Zelf speel ik graag op de small/medium maps, maar om eens een match te doen op de grotere maps zoals Summit, WMD, Villa.. heb ik echt geen probleem..

Voor die trofeeën zou ik hem niet kopen. Discovery is wel groter dan Summit, WMD en Villa, denk ik. Ik denk dat Discovery ietsje groter is dan Villa.

Ik heb het mappack zelf niet, maar ik heb wel gehoord dat het niet echt z'n geld waard is. Nou ja... Het zijn wel goede maps, maar het is teveel geld voor wat je krijgt.

Ik vind die Map-Packs ook altijd zo duur. Maar het zijn echt leuke mappen, vind ik. Stadium is gewoon leuk o te rushen. Ik gebruik daar ook graag Marathon. Ik vind Berlin Wall de slechste map van de Map-Pack. Ook omdat veel mensen gaan campen in huizen etc.

Geplaatst:

Ik vind zelf First Strike moeilijker om kills te maken.

Ohja ik heb geen tactiek voor zombies het is gewoon goed jezelf beschermen ik wil wel een keer samen doen.

Geplaatst:

Daarnet was ik weer zombies (Kino) aan het spelen, zat ik aan round 23, kwamen mijn ouders tv kijken :duh:

Geplaatst:

Ik heb gisteren de mappakketten aangekocht op de XBL Marketplace en heb er tot nu toe geen spijt van. Het is wel jammer dat ik nu meestal de DLC-mappen aangeboden krijg in een spel Team Deathmatch..

Geplaatst:

Mijn hoogste bij Ascension was level 30. :puh:

Toen ontdekten we dat Flopper pas bij de 2de keer effect heeft op de zombies als je zo ver zit. :7

Geplaatst:

Ik heb eindelijk door hoe je veel XP krijgt;

bovenaan staan en in het positief zijn. We leren nog elke dag iets bij :bier:

Nog steeds level 46 btw, nog 8000XP ongeveer en ik ben level-up en het gaat o zo traag...

Geplaatst: (bewerkt)

daar heb ik dus ook altijd last van me moeder wil altijd om half 9 iets zien :duh:

Inderdaad, en we waren net met 4 zombies aan het doen, en we hadden allemaal een Ray Gun en 2 van ons hadden monkeys :7 Tot ik dood ging en ik mijn Ray Gun verloor, meh. :duh: Maar toen kreeg ik Thundergun ^_^ Als ik nog kon verder doen waren we waarschijnlijk vrij ver geraakt.

Je moet ook wel geluk hebben met zombies, met Mystery Box bedoel ik dan.

Jullie halen allemaal zo'n hoge scores.. :O

Heb je een bepaalde tactiek of zo om die zombies te overleven? ^^

Gewoon alle deuren openen en rondjes lopen. Eigenlijk wandelen, NIET sprinten, en bij elkaar blijven. Als je gaat sprinten en voorop loopt zullen de zombies van richting veranderen en word je van beide kanten aangevallen, niet echt goed dus. En dan gewoon schieten he ^_^ En ook traps gebruiken. Als je dan aan het einde van de round zit, moet je een crawler maken door een granaat er naar toe te gooien, zodat hij zijn benen verliest. Dan kan je op je gemak barriers repareren, teleporter linken en naar mystery box gaan. Je moet ook aan het begin van elke ronde in de teleporter beginnen, als er te veel zombies zijn, teleporten. En dan gooi ik altijd 3x volle ammo in granaten, daarna koop je nog 1x granaten, die je gooit als je terug bent in de lobby. (Dat gangetje waar alle zombies uit zullen komen)

EDIT: Daarnet weer Kino gedaan, eerst round 21, daarna 24, Pack-A-Punched Ray Gun FTW :tu:

Daarna nog eens, ik had Ray Gun én Thundergun, en toen stak mijn beeld weer vast :cry: Echt om het sch**t van te krijgen, iemand die de oorzaak weet?

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Is het mogelijk dat iemand niet dood gaat met 2 schoten van een M2-LAW en 3 of 4 Semtex's ? Dit gebeurde daarstraks namelijk op Firing Range :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...