Flokkert Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Had 'k al lang gezien en ik kijk er echt naar uit Ik had die video ook al lang gezien. Stockpile lijkt me toch het leukst. Hotel lijkt me nog al saai, en ik denk dat er veel campers in Zoo komen. Ben nu overigens level 38, Prestige 10 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Escalation ziet er echt vet uit, maar weer vanzelfsprekend dat PlayStation het weer later krijgt.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Leuk wapen, maar jammer genoeg zo over powered. Ik kan daar nu echt eens niet mee schieten. Iedereen wint tegen mij als ik met ak47u speel. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Volgens mij heb ik nooit gezegd dat het speciaal was? Waarom post je het dan? Is gewoon een normale kill. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Flok, weet je wel wat quickscopen is? :$ Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Flok, weet je wel wat quickscopen is? :$ Ja, ik weet dat het niet helemaal Quickscope is en No-Scope. Ik zoom een klein beetje in, zoals je ziet in de video. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Flokkert heeft dus een nieuwe scoping-stijl uitgevonden Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Quickscopen in een sniper only server is veel makkelijker dan in een gewoone game Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Flokkert heeft dus een nieuwe scoping-stijl uitgevonden Haha, voor mij werkt het wel goed. Ik weet niet hoe vaak ik vandaag Connection Interrupted heb gehad. Als de match net begon stond er weer Connection Interrupted. Hatelijk Ben nu leven 44 Prestige 10 Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Ik persoonlijk vind die filmpjes echt bagger, sprayen met een sniper rifle.. Maargoed, wie ben ik om te oordelen, black ops inmiddels een goede 2 tot 3 maanden niet meer aangeraakt. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Flok, weet je wel wat quickscopen is? :$ Ja, ik weet dat het niet helemaal Quickscope is en No-Scope. Ik zoom een klein beetje in, zoals je ziet in de video. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen Het heeft meer iets weg van een quick noscope. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Iemand wat ervaring met die Trophies om alle missies op Veteran te halen? Ik geraak er nooit doorheen vanaf Vorkuta al. :$ Reageren
>$bram$< Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Jongens, dat zijn pop-shots, je schiet dan namelijk voordat je inzoomt, en dan laat je jouw linker trigger los. Reageren
thug Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 kunnen jullie al online spelen?(ps3 eigenaars) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.