Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat het speciaal was? :puh:

Waarom post je het dan? Is gewoon een normale kill.

troll_face.jpg

Geplaatst:

Heb ik het recht niet om een video te plaatsen van mijn kill? :7

Er zijn hier wel honderden filmpjes van kills die je overal op YouTube kan vinden, bovendien was dat mijn eerste filmpje én omdat het blijkbaar verboden is om filmpjes te plaatsen is dit meteen mijn laatste :cya:

Geplaatst:

Er zijn hier wel honderden filmpjes van kills die je overal op YouTube kan vinden, bovendien was dat mijn eerste filmpje én omdat het blijkbaar verboden is om filmpjes te plaatsen is dit meteen mijn laatste :cya:

@ maddox, waarom kraak je Teka meteen zo af? Als hij een filmpje wil uploaden laat hem dat filmpje uploaden. Er zijn toch duizenden filmpjes op Youtube over Thomahawk Across The Map? Zou ik dat dus ook niet mogen uploaden omdat het niet speciaal is? ;)

Geplaatst:

Ik vind die filmpjes wel leuk. Heb nog nooit zo'n quickscope of Thomahawk-Across-The-Map kill gemaakt. :puh:

Geplaatst:

@ maddox, waarom kraak je Teka meteen zo af? Als hij een filmpje wil uploaden laat hem dat filmpje uploaden. Er zijn toch duizenden filmpjes op Youtube over Thomahawk Across The Map? Zou ik dat dus ook niet mogen uploaden omdat het niet speciaal is? ;)

Hij zegt nergens dat het niet mag, hij vraagt zich wel af of het voor andere forumgebruikers wel enige toegevoegde waarde heeft. Ben zelf van mening dat dit niet het geval is. Het is toch logisch dat je wel iets speciaals verwacht als filmpje en niet een gewone kill zoals je er elke dag zoveel maakt (tenminste als je dit spel überhaupt speelt)? :7

Geplaatst:

@ maddox, waarom kraak je Teka meteen zo af?

Ik kraak hem niet af, ik vraag me af waarom hij een filmpje van een gewone kill post.

Er zijn toch duizenden filmpjes op Youtube over Thomahawk Across The Map? Zou ik dat dus ook niet mogen uploaden omdat het niet speciaal is? ;)

Tomahawk across the map vind ik wel wat specialer dan gewoon iemand neermaaien met een Ak-74u.

Geplaatst:

Hij zegt nergens dat het niet mag, hij vraagt zich wel af of het voor andere forumgebruikers wel enige toegevoegde waarde heeft. Ben zelf van mening dat dit niet het geval is. Het is toch logisch dat je wel iets speciaals verwacht als filmpje en niet een gewone kill zoals je er elke dag zoveel maakt (tenminste als je dit spel überhaupt speelt)? :7

Het heeft dan mischien wel zoals jij zegt, geen toegevoegde waarde, ga je dit tegen elke persoon zeggen die een filmpje plaatst?

Geplaatst:

Het heeft dan mischien wel zoals jij zegt, geen toegevoegde waarde, ga je dit tegen elke persoon zeggen die een filmpje plaatst?

Ik denk dat jouw filmpje, waarin je gewoon een kill maakt zoals alle andere kills, geen echte toegevoegde waarde heeft want iedereen die dit spel speelt maakt zulke kills.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had anders nog nooit zo'n kill gedaan. Sorry.

Overigens blijf ik van mening dat iedereen het recht heeft om een filmpje te plaatsen, ook al is het mààr een kill. Reageer er dan gewoon niet op.

Bedankt, Flok (Hieronder) :)

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Overigens blijf ik van mening dat iedereen het recht heeft om een filmpje te plaatsen, ook al is het mààr een kill. Reageer er dan gewoon niet op.

Ik ben het met Teka eens. Als hij een filmpje wil uploaden laat het hem het doen en kraak hem niet af.

Geplaatst:

Ik ben het met Teka eens. Als hij een filmpje wil uploaden laat het hem het doen en kraak hem niet af.

Voor de 2de keer, ik kraak hem niet af. Ik vraag alleen het nut van een filmpje over een normale kill. Ik ga het toch ook niet filmen als ik iemand neermaai met een AUG op close combat en er dan mee ga pronken? :7

Anyway, wat vinden jullie leuker? Zombies of gewoon MP? Ik heb 1x zombies gedaan en ik vond er geen fuck aan. :7

Geplaatst: (bewerkt)

naja, je kan zeggen wat je wilt... maar een normale kill is het niet :puh: dat was een snelle reflex van kwaliteit

Linkje

dit is pas een standaard kill :schater:

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...