Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Anyway, wat vinden jullie leuker? Zombies of gewoon MP? Ik heb 1x zombies gedaan en ik vond er geen fuck aan. :7

Gewoon MP is leuker, en actievoller. In 'Zombies' kun je net zo goed verwachten wat er gaat gebeuren..

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat het speciaal was? :puh:

Waarom post je het dan? Is gewoon een normale kill.

Heb ik het recht niet om een video te plaatsen van mijn kill? :7

Er zijn hier wel honderden filmpjes van kills die je overal op YouTube kan vinden, bovendien was dat mijn eerste filmpje én omdat het blijkbaar verboden is om filmpjes te plaatsen is dit meteen mijn laatste :cya:

naja, je kan zeggen wat je wilt... maar een normale kill is het niet :puh: dat was een snelle reflex van kwaliteit

Linkje

dit is pas een standaard kill :schater:

Da's jou filmpje ofniet?

Geplaatst:

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat het speciaal was? :puh:

Waarom post je het dan? Is gewoon een normale kill.

troll_face.jpg

?

Troll?

Geplaatst:

Iemand wat ervaring met die Trophies om alle missies op Veteran te halen? Ik geraak er nooit doorheen vanaf Vorkuta al. :$

De veteran missies vallen best wel mee met uitzondering van 2 missies. :puh:

Vorkuta vond ik zelf nogal moeilijk toen je op die vrachtwagen aan het ontsnappen was. Je moet gewoon blijven proberen tot het een keer lukt.

De 2 missies die erna komen zijn de moeilijkste omdat er daar momenten zijn waarbij de enemies blijven spawnen als jij niet opschuift.

Ik stel voor dat je gewoon wat video's op youtube, misschien vind je daar wat tips. :puh:

Geplaatst:

Vorkuta viel nog wel mee, maar in de tunnels bij 'Executive Order' vond ik het echt niet te doen..

Na toch wel een goed aantal keer proberen is het dan toch gelukt.. Het deel met de heuvel tijdens 'S.O.G.' was ook wel een uitdaging voor mij. :puh:

Morgen verder doen, dan kan ik beginnen aan 'Numbers'.

Geplaatst:

Waar zit je vast? Bij de eerste heuvel waar je die napalm-vaten moet omduwen of bij 'Retake the Hill'? :)

Geplaatst:

Retake the Hill is een stuk minder moeilijk dan de eerste heuvels (althans voor mij :puh:). Bij Retake the Hill hoef je eigenlijk enkel 'stukje per stukje' naar boven opschuiven. Voor dat je dus naar een stap naar boven trekt schiet je gewoon de vijanden neer die voor je staan, en spring dan snel in zo'n foxhole. Tijdens dit deel heb ik vooral gebruik gemaakt van een AK47 met het Flamethrower attachment; die kun je goed gebruiken tegen vijanden die dicht bij staan.

Succes! :tu:

Geplaatst:

Ik zit ook nog steeds vast bij de missie 'Executive Order'. Aan het einde worden steeds die Enemies gespawnd. Binnenkort maar weer eens proberen. :)

Geplaatst:

Lekkah old-skool met je camera op je scherm :puh: Maar als je op 0:14 paused zit het percies hetzelfde uit als de map Storm in MW2 :t

Geplaatst:

Lekkah old-skool met je camera op je scherm :puh: Maar als je op 0:14 paused zit het percies hetzelfde uit als de map Storm in MW2 :t

Jazeker, ik ga echt niet 5 tientjes neerleggen voor een Capture Card. Ik heb nooit op Storm gespeeld, heb die Map Pack ook niet. ;)

Geplaatst:

Goh wat heb ik dit in geen tijden meer gespeeld, ik begin wel aankomend weekend ermee. Dan zal ik ook een keer wat gameplay van m'n fileshare uploaden. Maar ik heb veel last van horizontale strepen in mijn records, kan iemand mij daarmee helpen? Dus niet op mijn tv, maar wanneer ik mijn bestanden afspeel.

Geplaatst:

@Flokkert

Bij de tunnels in Executive Order gaat het meteen een stuk stroever dan het deel ervoor. :puh: Het komt er eigenlijk op aan om rookbommen te gooien (voor mij lukte het) en direct met een AK47 (best Extended Mags) in de rook te stormen en dan je vlug verschuilen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...