Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat jullie dan al aan de late kant zijn op de website van Gamemanie staat dat de Hardened en de Prestige edition al uitverkocht zijn, dus je kan ze niet meer pre-orderen bij Gamemania.

Als je geluk hebt dan vindt je misschien nog wel een exemplaar in een andere winkel. :puh:

op de Game mania site kan je de Call of Duty - Black Ops Hardened wel nog pre-orderen voor 90 euro (89,98 euro om precies te zijn :puh:)

Edit: De prestige edition is helaas wel al uitverkocht

Bewerkt: door pompbakje
Link to comment
Delen op andere websites

Is er trouwens al wat bekend over de killstreaks? De enige die ik tot nu toe heb gezien zijn dat wagentje en een soort van Predator Missile.

@supergtagamer: Kan je alleen maar zeven woorden van onzinnige kwaliteit posten?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven : 't zijn er 5 emo.gif

Maar ff OT : Weten we mss ookal hoelang de speeltijd ongeveer zal zijn, van single player dan.

Want als het weer zo kort is als mw2 ga ik 'm zeker nie kopen.

Alvast bedankt smile3.gif

Same to me, de multiplayer heeft geen WOW! effect op mij, oftewel ben nog niet echt onder de indruk. Daarom ga ik eerst wat reviews lezen, en paar filmpjes bekijken als Black Ops uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je zo geen marathon en ligtweight tegelijkertijd nemen? En sja, als dat een reden is om hem niet te kopen, sja... vul 't zelf maar in.

Volgensmij nog wel.. Sowieso komt lightweight altijd minder nuttig over zonder marathon. Maar in ieder geval is marathon geen oneindig sprint meer, maar langer zoals we kennen uit MW1 en WaW.. :) Dus geen kniferunners meer. (Al is het grootste probleem, commando, ook weg) De volgorde is grootendeels veranderd om combinaties uit te sluiten en juist te maken. Er wordt altijd wat gewisseld met de volgorde, al is het in Black Ops inderdaad meer. Maar goed, wat geeft het zoals Flippie al zei? In ieder geval zijn Stopping Power en Juggernaugt eindelijk weg.. :dans:

Killstreaks btw:

  • 3 kill streaks: Spy Plane, RC-XD
  • 4 kill streaks: Counter-Spy Plane, SAM Turret
  • 5 kill streaks: Care Package, Napalm Strike
  • 6 kill streaks: Sentry Gun, Mortar Team
  • 7 kill streaks: Attack Helicopter, Valkyrie Rockets
  • 8 kill streaks: Blackbird, Rolling Thunder
  • 9 kill streaks: Chopper Gunner
  • 11 kill streaks: Attack Dogs, Gunship

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat het thema van Black Ops mij wel interessant lijkt. Ik heb altijd al een zwak gehad voor documentaires en games met SAS, SWAT en dergelijke eenheden als uitgangspunt, dus ik verheug me in ieder geval op dit deel. Ik heb MW2 even overgeslagen omdat ik even het even gehad had met alle FPS's die er uitkwamen, maar ik ben deze keer waarschijnlijk wel weer van de partij. Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er allemaal heel goed uit, ik vind dat Treyarch zichzelf flink heeft ontwikkeld de laatste jaren. Ik heb de game niet gepreorderd, ik wacht liever nog even af tot ik wat reviews heb gelezen en de game misschien ergens anders heb kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel komt vast en zeker ook bij mij thuis te liggen. Hopen dat de Singleplayer een beetje te doen is en niet tegenvallend is. Niet dat ik hem meteen op de release dag ga halen maar misschien een paar weken later, door wat reviews te lezen weet je ook of de game het geld waard is. Van wat ik heb gezien bij de Multiplayer zag dit er ontzettend goed uit, veel verschillende wapens en gadgets (onder andere het bestuurbare RC voertuigje) wat toch wel erg vet is. Ik moet je eerlijk zeggen dat de concurrent Battlefield toch niet iets voor mij is. Geef mij maar de snelle gameplay van COD ook al ben ik niet echt een grote FPS fanaat. Het tactiek gebeuren bij Bad Company 2 is toch niet helemaal mijn ding, het gaat mij allemaal veel te langzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...