Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik moest even lachen bij die post. Sorry! :7

Overigens staat Escalation al onder het kopje 'Store' in multiplayer, hij staat er gratis maar het downloaden lukt jammer genoeg niet :7

Geplaatst:

Gisteren was het kopje First Strike verandert in Escalation, maar het is nu weer terug verandert. Ik hoop dat ze er allebei komen te staan.

Geplaatst:

Gisteren was het kopje First Strike verandert in Escalation, maar het is nu weer terug verandert. Ik hoop dat ze er allebei komen te staan.

Hoop ik ook. Vannacht misschien nog Prestige hoop ik. Heb deze week niet zoveel in BO gehad.

Geplaatst:

Eergister gehaald.

Gister de verhaallijn uitgespeeld. Moet zeggen dat ik binnen 1 klap verslaafd ben. Weliswaar was het verhaal vaag, maar het zat boordevol met spectaculaire scènes, zoals de Russian Roulette, Castro, Sergei met zijn pikhouweel & nog veel meer.

Nu wachten op online! Want ja, woensdag was het toch dat PS3 weer online ging ?

Geplaatst:

Eergister gehaald.

Gister de verhaallijn uitgespeeld. Moet zeggen dat ik binnen 1 klap verslaafd ben. Weliswaar was het verhaal vaag, maar het zat boordevol met spectaculaire scènes, zoals de Russian Roulette, Castro, Sergei met zijn pikhouweel & nog veel meer.

Nu wachten op online! Want ja, woensdag was het toch dat PS3 weer online ging ?

Het moet vaag zijn, je bent namelijk gehersenspoeld. Het is dan niet handig om alles de duidelijk te laten.

Geplaatst:

Ik zit hiernet nog eens wat BO te spelen, joint er een hacker de server. M60, wat in het rond schieten en niets dan headshots. Ik schuil achter die vault deuren op nuketown omdat z'n M60 daar niet door kan schieten, maar IK word gekicked omdat ik te lang niet bewogen heb en de hacker kan vrolijk verderspelen. :clown:

Geplaatst:

Ik kreeg gisteren een challenge genaamd Bank Shot toen ik met een tomahawk iemand vermoordde, nu weet ik niet waarom ik dit kreeg. Normaal krijg je bij een tomahawk kill gewoon +50 XP voor Scalper, toch?

Geplaatst:

Ik kreeg gisteren een challenge genaamd Bank Shot toen ik met een tomahawk iemand vermoordde, nu weet ik niet waarom ik dit kreeg. Normaal krijg je bij een tomahawk kill gewoon +50 XP voor Scalper, toch?

Dan is hij via via gegaan...

Geplaatst:

Dan is hij via via gegaan...

Met andere woorden: de tomahawk is op één of andere manier ergens tegen gebotst en heeft dan een tegenstander getroffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...