Djmaddox Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Zoals die kills die je op YouTube ziet van een tomahawk die dan op een muur botst en dan op de kerel gaat? Ja. Reageren
Daantja Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 waarom gaan toch alle good guys dood SPOILER ALLERT woods reznov gaz griggs bowman ghost recon al die gasten Reageren
blackops Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Hmm was dus afgelopen week binnen 5 uur na prestige level 28 met 3 perks pro Vooral als je zo hoort dat je clanmembers er 2 dagen mee bezig waren, en da nacht doorhaalde Fijn Reageren
Royboow Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Als psn online is ga i nachten door emt gamen om die prestige te halen, heb nu vakantie dus dat kan wel Reageren
zwierd Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 (bewerkt) lol owned, heb nog mmeer filmpjes kijk me channel Bewerkt: 2 mei 2011 door zwierd Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Eergister gehaald. Gister de verhaallijn uitgespeeld. Moet zeggen dat ik binnen 1 klap verslaafd ben. Weliswaar was het verhaal vaag, maar het zat boordevol met spectaculaire scènes, zoals de Russian Roulette, Castro, Sergei met zijn pikhouweel & nog veel meer. Nu wachten op online! Want ja, woensdag was het toch dat PS3 weer online ging ? Het verhaal was wel spannend, en de verhaallijn die in flashbacks is opgedeeld versterken het alleen maar naar m'n mening.. Reageren
vice Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 (bewerkt) Idd. De Single Player was heel mooi. Ik heb ook COD 4 & 6 gespeeld (MW1 en 2 dus), en ik moet zeggen dat ik per recenter spel, de SP-campaigns beter vond worden. En Black Ops zat er toch nog wel een heel stuk boven, ik vond het einde van MW2 machtig, maar BO had ook een geweldig einde, en ook nog enkele memorabele 'tussenstukken'. Kan niet wachten op MW3 xD. Bewerkt: 2 mei 2011 door vice Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 *filmpje* lol owned, heb nog mmeer filmpjes kijk me channel Geinig dat die kerel er niets van merkte Reageren
zwierd Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 dat is dus juist de bedoeling van ninja zijn ;p kijk op mijn channel heb ik ook een double kill mee. ;p Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 dat is dus juist de bedoeling van ninja zijn ;p kijk op mijn channel heb ik ook een double kill mee. ;p Zorgt die Tac. Ins er dan voor dat je als een soort van lijk ligt? Net als living dead in MW2? Reageren
zwierd Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 ja min of meer, maar werkt niet altijd hoor. vaak wel, soms niet. je kan ook flashbang of stun grenade cooken laat maar zeggen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 (bewerkt) Ja, wat hij doet zie je ook in dit filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=VQ8NOElFmdI Bewerkt: 2 mei 2011 door jimmiefitz Reageren
Niiek Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 (bewerkt) Hij is nog niet eens online, ligt dit aan m'n xbox of is het gewoon laat ? Bewerkt: 3 mei 2011 door Sniickers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.