Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Nee, bij mij staat nu dat je hem in de in-game store kan halen, maar daar staat ie niet tussen. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Morgen waarschijnlijk online;p Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Nee, je kan 'm nu downloaden. Hij staat nu wel in de store. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Hoeveel moet dit kosten ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 1200 Microsoft points als het goed is Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Nu nog op school. Straks downloaden Reageren
Niiek Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 De nieuwe MP maps zijn echt goed, Call of the dead zo uitprobered Reageren
blackops Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 1200 Microsoft points als het goed is Bekijk dit filmpje, je hebt het fout Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Haha. Die zombie map is echt veel moeilijker dan vorige. De pack-a-punch machine verplaatst elke ronde en je hebt die Romero. Als je hem aanraakt wordt die helemaal woest en ben je fucked. Als je niet snel genoeg naar het water gaat (dan "koelt" ie weer af) ga je sowieso dood. Reageren
Niiek Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Ik vind het echt een kut map, misschien verandert het nog met een goede tactiek, maar nu is ie echt kut. Vooral die romero.. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Nuketown map helemaal dood gespeeld met Combat Training.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Combat Training.. Overigens weer bijna prestige 2 Reageren
delete45 Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Hey, Ik wil Black Ops op de pc spelen met de Logitech F310 gamepad. Ik wist dat dit er geen ondersteuning voor was, maar met het programma Xpadder is het me wel gelukt bij World at war. Daarna ben ik vergeten hoe het moest en ik heb nu geen idee meer. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 dat is dus juist de bedoeling van ninja zijn ;p kijk op mijn channel heb ik ook een double kill mee. ;p Zorgt die Tac. Ins er dan voor dat je als een soort van lijk ligt? Net als living dead in MW2? Ghost Pro (zorgt er voor dat je nametag niet zichtbaar wordt als men op je richt) + tactical grenade of equipment = dead body Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.