Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar Ghost is dan niet echt nodig toch? Want als ze je niet zien richten ze ook niet op je...?

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als een dooie persoon opvallend ligt op het 'slagveld' ga ik er toch wel zeker over met mijn mikkertje, voor de zekerheid. Heb het al vaak genoeg gehad dat ik zo vermoord werd.

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet zeker of deze vette trailer gepost is maar toch doe ik het!

Nieuw wapen zit er ook in

De zombie veranderd in een mens, 1:10

EDIT: Steam heeft de map pack nog niet binnen, Enig idee iemand waar ik ,m kan krijgen?

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Geplaatst:

De map pack is Xbox360 exclusief voor 1 maand, dan krijgt de PS3 hem en daarna pas de PC.

Geplaatst:

Als een dooie persoon opvallend ligt op het 'slagveld' ga ik er toch wel zeker over met mijn mikkertje, voor de zekerheid. Heb het al vaak genoeg gehad dat ik zo vermoord werd.

Als hij Ghost Pro heeft heb je toch wel pech. 0_0

Call of the Dead is echt wel nice ziet er echt wel nice uit, met die Romero.

(Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. :7)

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

(Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. emo.gif)

Ik zal hem echt kopen! Maar, nog niet nu, aangezien veel mensen de maps NOG niet kennen, gaan ze eerst zoals sommige altijd tijd doen met GHOST PRO in een hoekje campen met een SILENCED GALIL (K*T wapen, zwaar overpowered) en een GAYMORE(Claymore).

Geplaatst:

(Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. emo.gif)

Ik zal hem echt kopen! Maar, nog niet nu, aangezien veel mensen de maps NOG niet kennen, gaan ze eerst zoals sommige altijd tijd doen met GHOST PRO in een hoekje campen met een SILENCED GALIL (K*T wapen, zwaar overpowered) en een GAYMORE(Claymore).

Ik weet nog niet of ik hem ga kopen, ik heb First Strike ook niet... Maar misschien koop ik wel een PSN kaart en dan koop ik waarschijnlijk Escalation, Call of the Dead ziet er gewoon goed uit. :7

Geplaatst:

Was eerst van plan om First Strike te kopen, maar ik ga ermee wachten en een PSN Card nemen voor Escalation. ^_^

Geplaatst:

Dan mag je eerst nog even wachten want hij komt op zn vroegst in juni pas uit voor de PlayStation 3. Overigens heb ik eens wat gameplay bekeken van Call of The Dead en die zombie map ziet er inderdaad erg goed uit. :tu:

Iemand zin in hac..jeweetwel zombie spelen ? Add me op steam: shotyoudie2

Bewerkt: door Shotyoudie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...