Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Maar Ghost is dan niet echt nodig toch? Want als ze je niet zien richten ze ook niet op je...? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Als een dooie persoon opvallend ligt op het 'slagveld' ga ik er toch wel zeker over met mijn mikkertje, voor de zekerheid. Heb het al vaak genoeg gehad dat ik zo vermoord werd. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Cool! Gelijk die Tac.Ins. ding proberen! Lijkt erg op living dead! And I like it! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) ik weet niet zeker of deze vette trailer gepost is maar toch doe ik het! Nieuw wapen zit er ook in De zombie veranderd in een mens, 1:10 EDIT: Steam heeft de map pack nog niet binnen, Enig idee iemand waar ik ,m kan krijgen? Bewerkt: 4 mei 2011 door Ultimate-Killer Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 De map pack is Xbox360 exclusief voor 1 maand, dan krijgt de PS3 hem en daarna pas de PC. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Als een dooie persoon opvallend ligt op het 'slagveld' ga ik er toch wel zeker over met mijn mikkertje, voor de zekerheid. Heb het al vaak genoeg gehad dat ik zo vermoord werd. Als hij Ghost Pro heeft heb je toch wel pech. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik ga die mappack wel kopen Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Hotel lijkt me echt ziek;p Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Call of the Dead is echt wel nice ziet er echt wel nice uit, met die Romero. (Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. ) Bewerkt: 4 mei 2011 door Axelectric_ Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Call of the Dead is echt wel nice ziet er echt wel nice uit, met die Romero. (Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. ) Ik zal hem echt kopen! Maar, nog niet nu, aangezien veel mensen de maps NOG niet kennen, gaan ze eerst zoals sommige altijd tijd doen met GHOST PRO in een hoekje campen met een SILENCED GALIL (K*T wapen, zwaar overpowered) en een GAYMORE(Claymore). Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Call of the Dead is echt wel nice ziet er echt wel nice uit, met die Romero. (Ik heb de map pack niet, om misverstanden te voorkomen. ) Ik zal hem echt kopen! Maar, nog niet nu, aangezien veel mensen de maps NOG niet kennen, gaan ze eerst zoals sommige altijd tijd doen met GHOST PRO in een hoekje campen met een SILENCED GALIL (K*T wapen, zwaar overpowered) en een GAYMORE(Claymore). Ik weet nog niet of ik hem ga kopen, ik heb First Strike ook niet... Maar misschien koop ik wel een PSN kaart en dan koop ik waarschijnlijk Escalation, Call of the Dead ziet er gewoon goed uit. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Was eerst van plan om First Strike te kopen, maar ik ga ermee wachten en een PSN Card nemen voor Escalation. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Dan mag je eerst nog even wachten want hij komt op zn vroegst in juni pas uit voor de PlayStation 3. Overigens heb ik eens wat gameplay bekeken van Call of The Dead en die zombie map ziet er inderdaad erg goed uit. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Iemand zin in hac..jeweetwel zombie spelen ? Add me op steam: shotyoudie2 Bewerkt: 4 mei 2011 door Shotyoudie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.