TekaLoca Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Even goed nadenken Overigens vind ik Escalation echt tegenvallen. Veel te veel campers, maar dit is, zoals jimmiefitz al zei op XBL, gewoon omdat ze de mappen nog moeten verkennen en daarom gaan campen... Waarschijnlijk. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Gelukkig heb ik hem niet gekocht omdat binnenkort LA noire uitkomt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hotel is mijn favoriete map, de map zelf ziet er zoals Zoo prachtig uit en die liften zijn handiger dan je denkt. Wat is jullie favoriete map uit Escalation? Reageren
blackops Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ken dat spel niet Het is zo een spelletje waarin giraffen proberen om de bananen van apen af te pakken, best wel leuk hoor Reageren
>$bram$< Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hotel is mijn favoriete map, de map zelf ziet er zoals Zoo prachtig uit en die liften zijn handiger dan je denkt. Wat is jullie favoriete map uit Escalation? Ook Hotel, die liften gebruik ik altijd door C4 op het plafond te gooien. Als ik dan hoor dat die opgeroepen via mijn geweldige headset,blaas ik hem op. Even later herhaal ik het weer. Reageren
blackops Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hotel is mijn favoriete map, de map zelf ziet er zoals Zoo prachtig uit en die liften zijn handiger dan je denkt. Wat is jullie favoriete map uit Escalation? Ook Hotel, die liften gebruik ik altijd door C4 op het plafond te gooien. Als ik dan hoor dat die opgeroepen via mijn geweldige headset,blaas ik hem op. Even later herhaal ik het weer. ]Slim bedacht , maar na een tijdje is het bekend en trappen mensen er niet meer in (of je killt je teammates in hardcore) Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Gister eindelijk eens tot ronde 22 in Kino Der Toten geraakt! Nog niet veel, maar daarvoor was m'n hoogste ronde 15.. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Geen denken aan dat ik ook maar één mappack aanschaf voor zo'n belachelijk hoge prijzen. Een paar maps kosten 1/4 van de hele game. Trouwens, hoeveel hebben ze wel al niet verdiend aan dit spel (de best verkopende CoD tot nu toe dacht ik gelezen te hebben?), de DLC zou gewoon gratis moeten zijn, of maximum €5 ofzo. Bewerkt: 5 mei 2011 door Velaro Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Geen denken aan dat ik ook maar één mappack aanschaf voor zo'n belachelijk hoge prijzen. Een paar maps kosten 1/4 van de hele game. Trouwens, hoeveel hebben ze wel al niet verdiend aan dit spel (de best verkopende CoD tot nu toe dacht ik gelezen te hebben?), de DLC zou gewoon gratis moeten zijn, of maximum €5 ofzo. Zo denk ik er ook over. Voor ik de mappen kocht dan.. Nu voel ik me echt genaaid want ik haat ze Reageren
Niiek Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 De Wunderwaffe is terug in Call of the dead : Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Morgen waarschijnlijk 2e prestige in Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Geen denken aan dat ik ook maar één mappack aanschaf voor zo'n belachelijk hoge prijzen. Een paar maps kosten 1/4 van de hele game. Trouwens, hoeveel hebben ze wel al niet verdiend aan dit spel (de best verkopende CoD tot nu toe dacht ik gelezen te hebben?), de DLC zou gewoon gratis moeten zijn, of maximum €5 ofzo. Ik vind het wel meevallen omdat er zombie maps inzitten. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Geen denken aan dat ik ook maar één mappack aanschaf voor zo'n belachelijk hoge prijzen. Een paar maps kosten 1/4 van de hele game. Trouwens, hoeveel hebben ze wel al niet verdiend aan dit spel (de best verkopende CoD tot nu toe dacht ik gelezen te hebben?), de DLC zou gewoon gratis moeten zijn, of maximum €5 ofzo. Ik vind het wel meevallen omdat er zombie maps inzitten. Wat maakt dat uit? Ik vind ook wel dat het 5 euro mag zijn. Ze hebben er wel wat voor gedaan, dus gratis hoeft niet. Je kan Black Ops voor 32,50(console) en 25,00(PC) halen, misschien wel goedkoper. Er zijn twee mappacks van beide 15 euro, dus betaal je gewoon je spel nog een keer voor wat maps erbij. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik heb genoeg plezier aan het mappack dat die 15 euro het waard is. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik wil ook Escalation op de Ps3;x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.