Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 De rolling thunder is inderdaad een goed wapen alleen je moet net de mazzel hebben dat er een groep mensen in de zone lopen waar hij langskomt. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 De rolling thunder is inderdaad een goed wapen alleen je moet net de mazzel hebben dat er een groep mensen in de zone lopen waar hij langskomt. Het is een Kill Streak. Hebben jullie nog een beetje zin in Black Ops, vindt hem nu wel een beetje saai worden. Speel de laatste dagen meer zombies, alleen het duurt zo verdomdt lang voor dat ie een match heeft gevonden. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 (bewerkt) De rolling thunder is inderdaad een goed wapen alleen je moet net de mazzel hebben dat er een groep mensen in de zone lopen waar hij langskomt. Het is een Kill Streak. Hebben jullie nog een beetje zin in Black Ops, vindt hem nu wel een beetje saai worden. Speel de laatste dagen meer zombies, alleen het duurt zo verdomdt lang voor dat ie een match heeft gevonden. Faal. Ja, nog wel;p Had em 2 weken terug gekocht, maar PS3 is der nog uit, dus niet online -.- Ga er nog veel plezier mee beleven online (: Bewerkt: 11 mei 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 De rolling thunder is inderdaad een goed wapen alleen je moet net de mazzel hebben dat er een groep mensen in de zone lopen waar hij langskomt. Het is een Kill Streak. Hebben jullie nog een beetje zin in Black Ops, vindt hem nu wel een beetje saai worden. Speel de laatste dagen meer zombies, alleen het duurt zo verdomdt lang voor dat ie een match heeft gevonden. Faal. Ja, nog wel;p Had em 2 weken terug gekocht, maar PS3 is der nog uit, dus niet online -.- Ga er nog veel plezier mee beleven online (: In het begin had ik er ook heel erg veel plezier in. Maar ik ben nu al 11e Prestige level 19, en het is steeds het zelfde. Heb deze week een paar keer Zombies gedaan op Call of the Dead. Ik vind die zombie map leuker dan Ascension. Heb gisteren en vandaag even met een clan mee gespeeld (F3AR). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 De rolling thunder is inderdaad een goed wapen alleen je moet net de mazzel hebben dat er een groep mensen in de zone lopen waar hij langskomt. Het is een Kill Streak. Hebben jullie nog een beetje zin in Black Ops, vindt hem nu wel een beetje saai worden. Speel de laatste dagen meer zombies, alleen het duurt zo verdomdt lang voor dat ie een match heeft gevonden. Moet je met mij spelen.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Het is een Kill Streak. Hebben jullie nog een beetje zin in Black Ops, vindt hem nu wel een beetje saai worden. Speel de laatste dagen meer zombies, alleen het duurt zo verdomdt lang voor dat ie een match heeft gevonden. Probeer eens zombies te doen op solo. Gaat voor mij altijd een stuk vlotter dan online zombies spelen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Of gewoon met vrienden. Dat werkt het allerbeste. Reageren
Niiek Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Dat ligt aan de map, ik ben op Ascension namelijk veel beter in solo dan Co-op. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Is het eigenlijk mogelijk om via Multiplayer zombies te spelen of moet je dit altijd met vrienden doen als je met meerdere wilt ? Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 Is het eigenlijk mogelijk om via Multiplayer zombies te spelen of moet je dit altijd met vrienden doen als je met meerdere wilt ? Tuurlijk kan je zombies met Multiplayer doen, je kan het ook in een Private Match doen of Solo (Campaign) Reageren
Niiek Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Net de Easter Egg van Call of the Dead gedaan op solo, zo miss ff op Co-op doen Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Leuk hoor online Zombies:D Btw met online vandaag tot Level 14 gekomen. Heerlijk die Enfield! Reageren
blackops Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Ik heb onlangs Rolling Thunder eens gebruikt en ik vind het best nog goed. Vooral op een kleine/middelmatige map Probeer het eens in hardcore, is ie opeens een stuk minder leuk als je 3 teammates vermoord xD Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Ja, op Hardcore kan je eigenlijk alleen goed de dogs of Teambased killstreaks gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.