Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Tip op hardcore: Neem een RPG, ga SnD spelen. Als de ronde begint op de grond schieten, dan is helft van je team dood :dans:

Geplaatst:

Tip op hardcore: Neem een RPG, ga SnD spelen. Als de ronde begint op de grond schieten, dan is helft van je team dood :dans:

Ik ging ook een keer SnD op Hardcore spelen, om Teammates te killen. Toen schoot ik op een team mate en toen ging ik zelf dood.

Geplaatst:

Als je dus een beetje mazzel hebt krijg je in hardcore mode de Rolling Thunder, als je nog meer mazzel hebt krijg je ook nog een kick na het gebruiken van de rolling thunder

Geplaatst:

Na een tijdje wordt je ook gekicked of niet?

Als je het vaker doet in meerdere potjes kun je zelfs tijdelijke en voorgoed banned worden. Je wordt er wel voor gestraft. :schater:

Geplaatst:

Hehe :puh:. Doet me weer denken toen ik eens SnD speelde.

Ik ging samen met een aantal teammates een richting uit, ik wou een granaat gooien, maar toen ik mijn granaat al had genomen, besefte ik dat ik hem niet goed kon gooien omdat mijn teammates in de weg stonden, toch geprobeerd om maar te gooien, natuurlijk werd de granaat teruggekaatst, en waren er meteen een stuk of 3 - 4 (waaronder ik) teammates dood :puh:.

Geplaatst:

Escaltion, Call of the dead is veel leuker dan Ascension, en de maps zijn ook wel beter dan de maps uit First strike :puh:

Geplaatst:

Ik heb geen van beide, maar als ik er video's van kijk, lijkt de 2e me wel leuker.

Beste is natuurlijk dat je ze beide hebt :puh:. Dan heb je weer het volledige spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...