Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Tip op hardcore: Neem een RPG, ga SnD spelen. Als de ronde begint op de grond schieten, dan is helft van je team dood Reageren
Flokkert Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Tip op hardcore: Neem een RPG, ga SnD spelen. Als de ronde begint op de grond schieten, dan is helft van je team dood Ik ging ook een keer SnD op Hardcore spelen, om Teammates te killen. Toen schoot ik op een team mate en toen ging ik zelf dood. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Na een tijdje wordt je ook gekicked of niet? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Geplaatst: 18 mei 2011 Na 5 kills op teammates, dacht ik Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Als je dus een beetje mazzel hebt krijg je in hardcore mode de Rolling Thunder, als je nog meer mazzel hebt krijg je ook nog een kick na het gebruiken van de rolling thunder Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Na een tijdje wordt je ook gekicked of niet? Als je het vaker doet in meerdere potjes kun je zelfs tijdelijke en voorgoed banned worden. Je wordt er wel voor gestraft. Reageren
vice Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Hehe . Doet me weer denken toen ik eens SnD speelde. Ik ging samen met een aantal teammates een richting uit, ik wou een granaat gooien, maar toen ik mijn granaat al had genomen, besefte ik dat ik hem niet goed kon gooien omdat mijn teammates in de weg stonden, toch geprobeerd om maar te gooien, natuurlijk werd de granaat teruggekaatst, en waren er meteen een stuk of 3 - 4 (waaronder ik) teammates dood . Reageren
Niiek Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Wat is jullie record op Call of the dead ? mijne 30 met 2 spelers Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Welke mappack vinden jullie het best? First Strike of Escalation? Reageren
Niiek Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Escaltion, Call of the dead is veel leuker dan Ascension, en de maps zijn ook wel beter dan de maps uit First strike Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 First Strike.. enkel voor Stadium. De andere 7 mappen kunnen me zwaar gestolen worden.. Reageren
vice Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Ik heb geen van beide, maar als ik er video's van kijk, lijkt de 2e me wel leuker. Beste is natuurlijk dat je ze beide hebt . Dan heb je weer het volledige spel. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Geplaatst: 20 mei 2011 Double XP Weekend voor PS3: 20-24 mei! + 24/7 Nuketown Playlist... (Iemand een idee wat dit is?) Bron: http://twitter.com/#!/playstation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.