Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedoel je 24/7 nuketown playlist?

Volgens mij gewoon een functie dat je non-stop in Nuketown maps kunt spelen.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ze zijn al van gisteren 21 uur bezig met het wereldrecord FPS spelen, om terwijl geld in te zamelen voor Japan.

Ze spelen Black Ops, ondertussen zijn ze al bijna 24 uur bezig (naja, duurt nog wel aantal uur). Ik weet niet hoeveel uur ze exact moeten, maar ik dacht dat het 28 uur was.

Ze beantwoorden ook vragen, en je kunt het op verschillende sites bekijken (Facebook, YouTube, ...). Allemaal live.

EDIT: Ze zijn net 24 uur voorbij :puh:. Nu spelen er 2 andere personen (volgens mij gewoon tijdelijk, want paar uur geleden speelde er ook even iemand anders).

EDIT2: Ze komen volgens mij terug om half 10 :puh: (of 12:30am in hun 'tijdsindeling').

Nou ja, ik ga denk ik zo dadelijk het ook weer sluiten, maar ik zal wel zien als ze morgen nog bezig zijn (weet niet hoelang ze nog moeten xD).

Bewerkt: door vice

Heb vandaag eens een video geüpload met wat gameplay.

Het is crappy kwaliteit I know, maar heb het vlug gedaan met de recording feature van black ops zelf.

Het is op PC btw.

Bewerkt: door Dizzee

Op de PC is er vandaag een update voor Black Ops. Wat fixes, en ook de eerste hand is gelegd naar de modtools (nog niet helemaal uitgebracht, maar al wel de "basis". Tot zover ik begrepen heb :puh:).

EDIT: 2gyacsn.png

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

hallo. ik heb dus black ops, alleen ik kan niet meer online spelen. als ik dat probeer krijg ik die melding van server is not available at this time. maar als ik het op een ander account probeer kan het wel.

Geplaatst:

Als je geband bent komt er dat ook echt te staan, niet dat de server niet kan connecten. Dus je bent al niet geband. Ik heb dat ook wel is maar als ik doorprobeer lukt het wel :clown:

Geplaatst:

ik heb activision geemaild en dan zeggen ze van ja mogen we de precieze melding zien, moet ik dus eerst een foto maken dan opsturen enz. dat kan dus niet, want heb geen camera. :l

ik heb activision geemaild en dan zeggen ze van ja mogen we de precieze melding zien, moet ik dus eerst een foto maken dan opsturen enz. dat kan dus niet, want heb geen camera. :l

Je kan ook gewoon als je de melding op je beeldscherm ziet Print Screen indrukken (knopje zit meestal ergens rechts bovenin je toetsenbord (afgekort Prt Sc)).

Dan open je Paint en doe je Cntrl + V en sla je hem op!

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

Volgens mij heeft Zwierd een xbox.

Maar heb je anders geen mobiel met camera of kan je er niet 1 lenen ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...