Axelectric_ Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Wat houdt de Prestige en Hardened Edition in? Reageren
Velaro Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Wat houdt de Prestige en Hardened Edition in? Eerste Google resultaat. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Ik kijk echt uit naar Theater Mode. Lijkt veel op Theater van Halo 3. Hier is alvast een preview: Klik Verder is er op die site een lijst van Weapon Attachments en Equipment te vinden: Wapen Attachments: Extended Mags Dual Mags ACOG Sight Red Dot Sight Reflex Scope Shotgun Flamethrower Infrared Scope Swarovski Scope (zeker heel duur met veel diamantjes ) Grenade Launcher Suppressor (Silencer) Snub Nose Speed Reloader Dual Wield Equipment: Lethal: Tomahawk Frag Grenade Semtex Tactical Grenades: Smoke Grenade Nova gas Flash Bang Concussion Decoy Equipment: Camera Spike C4 Tactical Insertion Motion Jammer Motion Sensor Claymore Ook de playlist staan er al: Klik. Bewerkt: 7 september 2010 door Dr.McShizzle Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Akimbo is tenminste weg. Nu heet het Dual-Wield. Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik ben allang blij dat het nu met geld verdienen is, en dat de noobtube het duurste attatchment. En dat er outfits zijn. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Vandaag de hardened edition gepreordened! Bij de nedgame hebben ze nog wel pre orders volgens mij, dus grijp je kans? Reageren
commando Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 ben benieuwd wat deze game brengt, tot nu toe ben ik kritisch... Reageren
pompbakje Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik ben allang blij dat het nu met geld verdienen is, en dat de noobtube het duurste attatchment. En dat er outfits zijn. ik heb ook gezien dat je per perk er anders uitziet, zo kan je weten welke perks andere mensen hebben Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Krijg je bij de hardenend vier extra zombie missie's of de hele zombie mode ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Krijg je bij de hardenend vier extra zombie missie's of de hele zombie mode ? 4 extra Maps/ Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Hardened & prestige edition is alle 4 de zombie levels, waarschijnlijk krijg je bij de normale versie maar één level erbij. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik heb de indruk dat er geen hardened edition verkrijgbaar is voor de PC, klopt dit? Ik zie op verkoopssites enkel hardened voor PS3 en Xbox. Ik hoop dus dat die gewoon niet bestaat en dat de PC spelers de 4 maps gratis krijgen bij de normale editie. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik kijk echt uit naar Theater Mode. Lijkt veel op Theater van Halo 3. Hier is alvast een preview: Klik Verder is er op die site een lijst van Weapon Attachments en Equipment te vinden: Wapen Attachments: Extended Mags Dual Mags ACOG Sight Red Dot Sight Reflex Scope Shotgun Flamethrower Infrared Scope Swarovski Scope (zeker heel duur met veel diamantjes ) Grenade Launcher Suppressor (Silencer) Snub Nose Speed Reloader Dual Wield Equipment: Lethal: Tomahawk Frag Grenade Semtex Tactical Grenades: Smoke Grenade Nova gas Flash Bang Concussion Decoy Equipment: Camera Spike C4 Tactical Insertion Motion Jammer Motion Sensor Claymore Ook de playlist staan er al: Klik. Dat zijn geen verkeerde wapens. Maar waar gaat BO eigenlijk over? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik heb de indruk dat er geen hardened edition verkrijgbaar is voor de PC, klopt dit? Ik zie op verkoopssites enkel hardened voor PS3 en Xbox. Ik hoop dus dat die gewoon niet bestaat en dat de PC spelers de 4 maps gratis krijgen bij de normale editie. Ik zie ook nergens een Prestige edition voor de pc versie, maar er staat ook nergens dat de PC versie van Black Ops de 4 maps er gratis bij krijgt. Wordt dus wachten op een DLC. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Hardened & prestige edition is alle 4 de zombie levels, waarschijnlijk krijg je bij de normale versie maar één level erbij. Ja, er is standaard 1 map. En ik met Hardened Edition krijgt er 4 bij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.