GTAisgang Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 In BO moet je L96A1 met Variable Zoom nemen, gaat net iets beter imo. Ben ik niet met je eens, ik vind L96A1 Extended Mags of iig zonder scope het beste. Het is net wat je gewent bent, ik ga dan ook voor ext. mags, en voor close range kan je beter een variable zoom nemen Omdat deze wat sneller scoped. Je kan ook gewoon beasten met een Spaz, waarom snipen? Eigenlijk is snipen verkloot door die quick scope hype. Ik wil CoD4 snipen terug! dat was ook nice, maar in MW 1 doet veel mense non scopen Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Nee! Rot op met al dat montage gesnipe! Ik wil dat niet meer! Dat is het probleem wat ik tegen snipen heb! Dat iedereen montages wilt gaan maken, en dat als je rushend aan het snipen bent al wordt uitgescholden laat staan als je als sneaky sniper gaat snipen. Ze moeten bans geven aan mensen die constant 360s doen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Nee! Rot op met al dat montage gesnipe! Ik wil dat niet meer! Dat is het probleem wat ik tegen snipen heb! Dat iedereen montages wilt gaan maken, en dat als je rushend aan het snipen bent al wordt uitgescholden laat staan als je als sneaky sniper gaat snipen. Ze moeten bans geven aan mensen die constant 360s doen! Wow! Rustig aan, makker! Wat maakt het uit. Als ze gaan 360e is het juist makkelijker voor jou om te killen. Heb ik zelf maar al te goed gemerkt afgelopen dagen.. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 en!?!?!, al draai ik een 360 quickscope. dat mag ik toch zelf weten. ik heb er altijd een hekel aan dat ik geknifed word, en jij aan snipers dan hoef je het niet zo te zeggen dat je het "haat" Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Denk het wel maar MW3 komt ook al binnenkort uit eind van het jaar pas en wat heeft dat ermee te maken? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 In BO moet je L96A1 met Variable Zoom nemen, gaat net iets beter imo. Ben ik niet met je eens, ik vind L96A1 Extended Mags of iig zonder scope het beste. Het is net wat je gewent bent, ik ga dan ook voor ext. mags, en voor close range kan je beter een variable zoom nemen Omdat deze wat sneller scoped. Dat bedoel ik nu net. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 @ Boerbanaan, voor de PC kwam het map pack op 2 juni. Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Goede keus Overigens ben ik de laatste tijd steeds in het positief op BO. Speelstijl beetje aangepast en nu gaat het vlotjes BO is een leuk spel. Alleen word laatste tijd weer verneukter door die noobtubers Echt? Ik kom ze bijna nooit tegen. Op de pc toch niet allesinds. Nog 5 levels verwijdert van prestige 15 btw. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Als je het over noobtubers hebt moet ik eigenlijk gelijk aan Modern Warfare 2 denken. Iets waar ik mij op dit moment aan erger is de mensen die bij jou spawnplek gaan rondlopen. Als je veel Demolition speelt staan de spawnplekken eigenlijk bijna vast. Iedereen spawnt in een vast gebied. dan heb je constant van die gasten 'die denken dat ze pro zijn' die dan daar gaan rondlopen en iedereen lopen te spawnkillen. Daar erger ik me echt aan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Fake of niet? Nu je het over Demolition hebt: http://www.youtube.com/watch?v=B2r5SSds0Tk Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Het lijkt fake, spelers met 250 deaths + kan bijna niet. Zelfs de grootste noobs Leaven dan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Jep, op het eerste gezicht lijkt het fake. Kameraad van me klas liet het zien. Maar als je die Backstabbers ziet. Das echt sick. Maar daar heeft Treyarch al wat aan gedaan ze ergens anders laten spawnen telkens. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 (bewerkt) Sorry, Dubbelpost :$ Bewerkt: 5 juni 2011 door NickOwnage Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Spawn killen met Demolition is gewoon cool. Ik doe het soms ook wel, maar ik snap niet waarom ze dan niet leaven Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 En dan vindt jij het erg dat ik even camp om mijn ratio goed te houden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.