Flokkert Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 En dan vindt jij het erg dat ik even camp om mijn ratio goed te houden.. uhum, even camp? Nou moet je niet gaan liegen Teka... Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik camp nieteens meer D: Niet meer? Dat had ik nooit verwacht! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Er staan nu zo'n 79 filmpjes van Black Ops @ mijn Youtube account.. LOL. Iemand interesse? Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Al lang Toch geloof ik je niet. Ik denk dat je nog steeds stiekem campt. :$ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik denk niet dat het filmpje echt is, zoals eerder al werd gezegd de echte noobs leaven dan. Nu houden ze door deze match voor een lang deel van hun Call of Duty periode een negatief KD. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik heb dit weekend echt een klote weekend in public matches, constant lagg hosten, campers, ghost noobs, second chance, gekilld worden elke keer 1 kill voor je dogs en noem maar op. Maar met Gamebattles heb ik dit weekend wel geownd. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Mijn idool! Vikstar123 Tha Tomahawk King! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Dat filmpje is toch wel heel mooi ge-edit. Het begin deed me trouwens een beetje denken aan LittleBigPlanet. De eerste seconden van het filmpje dan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ja, mij ook wel. 2:28 is mooi ge-edit. Met die graden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Kwam ik net tegen op een andere site Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Mijn idool! Vikstar123 Tha Tomahawk King! Wow wtf man! Die kerel is echt f*cking goed Al speel ik hetzelf niet meer Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Kwam ik net tegen op een andere site Heeft iemand een soort van tut om die te maken? Zou die wel heel graag willen hebben eigenlijk. Ziet er heel erg mooi en geniaal uit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Op zich lijkt hij vrij simpel ik weet alleen niet waar hij die mond van heeft gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.