TekaLoca Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Al lang Toch geloof ik je niet. Ik denk dat je nog steeds stiekem campt. :$ Aan het einde van mijn killstreak mischien even.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Je kan zeggen wat je wil maar ik denk dat iedereen wel eens een keertje heeft gecampt/ campt. Vooral als je, zoals Tekaloca al zei, bijna bij een hoge killstreak bent. Dan ga je niet meer vrolijk rond lopen rennen maar toch een stuk voorzichtiger doen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Gewoon 2 keer die cartoon smile maar dan een keer omgekeerd. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 De beta van Call of Duty: Elite zal 14 juli van start gaan voor de mensen die een uitnodiging hebben ontvangen tegen die tijd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 (bewerkt) Oh ja.. Even mailbox checken van het opgegeven account.. EDIT: Niks Bewerkt: 7 juni 2011 door TekaLoca Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 De uitnodigingen zijn nog niet verstuurd hoor. Ik bedoel voor de mensen die tegen die tijd een uitnodiging hebben ontvangen en dus niet nu. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik snap het nu Sowieso hoop ik een mailtje binnen te krijgen Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Langleve Black ops! Galil + Red Dot + Suppresor Ghost Pro + Warlord Pro + Ninja Pro Tomahawk, Flashbang & Claymore #koning Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik snap het nu Sowieso hoop ik een mailtje binnen te krijgen Geld voor mij hetzelfde. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik snap het nu Sowieso hoop ik een mailtje binnen te krijgen Geld voor mij hetzelfde. Ik denk dat iedereen die zich heeft aangemeld voor de beta van Call of Duty: Elite een mailtje wil ontvangen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Langleve Black ops! Galil + Red Dot + Suppresor Ghost Pro + Warlord Pro + Ninja Pro Tomahawk, Flashbang & Claymore #koning Laten we even jouw kit minder noob maken, dit is het resultaat: MP5k+Ex. Mags+ Rapid Fire Hardline/Lightweight+Warlord+Marathon/Ninja Semtex+Stuns+C4 Zo, oefen hier maar eens! Reageren
vice Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik heb me al een aantal dagen geleden aangemeld. Ik heb zelfs geen flauw idee waarvoor, maar het klinkt leuk . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Das pas een Rush Noob class. :S Bram, als je geïrriteerd raakt door dit spel: A. Stop ermee. B. Kap met mensen af te kraken die dit spel nog wel graag spelen. C. Post wat in MW3 topic. Kijk naar de toekomst niet naar het verleden. Kan je toch niet veranderen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik heb me al een aantal dagen geleden aangemeld. Ik heb zelfs geen flauw idee waarvoor, maar het klinkt leuk . Als je geen idee hebt waarvoor je je hebt aangemeld kijk dan een keer deze trailer Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Das pas een Rush Noob class. :S Bram, als je geïrriteerd raakt door dit spel: A. Stop ermee. B. Kap met mensen af te kraken die dit spel nog wel graag spelen. C. Post wat in MW3 topic. Kijk naar de toekomst niet naar het verleden. Kan je toch niet veranderen. Die Class is gewoon beest, dus wat is het probleem? Het probleem met die vorige class was dat hij gewoon zei van: Kijk ik ga hier met m'n ghost pro in een hoekje zitten met een claymore totdat iemand langskomt en dan schiet ik hem in z'n rug! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.