Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Das pas een Rush Noob class. :S Bram, als je geïrriteerd raakt door dit spel: A. Stop ermee. B. Kap met mensen af te kraken die dit spel nog wel graag spelen. C. Post wat in MW3 topic. Kijk naar de toekomst niet naar het verleden. Kan je toch niet veranderen. Die Class is gewoon beest, dus wat is het probleem? Het probleem met die vorige class was dat hij gewoon zei van: Kijk ik ga hier met m'n ghost pro in een hoekje zitten met een claymore totdat iemand langskomt en dan schiet ik hem in z'n rug! En jij rent als een mongool met een mes over de map. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Das pas een Rush Noob class. :S Bram, als je geïrriteerd raakt door dit spel: A. Stop ermee. B. Kap met mensen af te kraken die dit spel nog wel graag spelen. C. Post wat in MW3 topic. Kijk naar de toekomst niet naar het verleden. Kan je toch niet veranderen. Die Class is gewoon beest, dus wat is het probleem? Het probleem met die vorige class was dat hij gewoon zei van: Kijk ik ga hier met m'n ghost pro in een hoekje zitten met een claymore totdat iemand langskomt en dan schiet ik hem in z'n rug! En jij rent als een mongool met een mes over de map. Nee ik ren met een MP5 door de map heen en probeer alle campers te pakken, maar dankzij hun gaymores, motion butpluggs en second chance lukt dat niet altijd zo goed. Ik kan niet tegen campen, alsof je iets te verliezen heb. Het is een game, dus je hoeft niet als een mietje te gaan spelen. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 @Bram ik camp sowieso niet.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Zonet 19-11 gedaan op Summit. Ik stond bovenaan, had Final Kill en nog een geluk dat ik die had anders waren we verloren (7500 - 7400) plus nog een shitload aan challenges gekregen EDIT: Nu 27-6, weer op Summit. Jammer dat ik geen Dogs had aangeduid of ik had ze 2x Bewerkt: 8 juni 2011 door TekaLoca Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 @Bram ik camp sowieso niet.. Ok, op welke console speel je? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Zonet 19-11 gedaan op Summit. Ik stond bovenaan, had Final Kill en nog een geluk dat ik die had anders waren we verloren (7500 - 7400) plus nog een shitload aan challenges gekregen EDIT: Nu 27-6, weer op Summit. Jammer dat ik geen Dogs had aangeduid of ik had ze 2x Jij bent wel gevaarlijk man1! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Ik in mijn Fileshare een game waarin ik 103-2 sta. Versla dat maar! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Dat was zeker in Nuketown op demolition? Reageren
bram567 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 vinden jullie ook dat black ops heerlijk speelt:) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Ik in mijn Fileshare een game waarin ik 103-2 sta. Versla dat maar! Ik probeer niets te verslaan. Als je mijn scores van vroeger bekijkt in vergelijking met nu ben ik best goed geworden.. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Dat was zeker in Nuketown op demolition? No, Domination op WMD. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Wow, had niet verwacht dat het WMD zal zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 vinden jullie ook dat black ops heerlijk speelt:) Neen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.