Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Wow, had niet verwacht dat het WMD zal zijn.

Ik dacht ook van WTF! OMG ZOMG 103-2! 51,50 KD/Ratio.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dan moet jij wel een team gehad hebben dat echt slecht is als ze zo hard gepakt zijn op WMD nog wel.

Geplaatst:

Dan moet jij wel een team gehad hebben dat echt slecht is als ze zo hard gepakt zijn op WMD nog wel.

Of ik was gewoon erg goed..

Geplaatst:

Ik heb zojuist Escalation gekocht, en ook First strike meegenomen. maar het dloaden duurt lang zeg. pfoe

Geplaatst:

Hangt van je internet af.

Blijft dat Nuketown 24/7 langer dan het Double XP weekend op Xbox?

Geplaatst:

Hangt van je internet af.

Blijft dat Nuketown 24/7 langer dan het Double XP weekend op Xbox?

Waarschijnlijk niet, op de ps3 was het geloof ik net zo lang als het Dubbel XP weekend

Geplaatst:

Op de PlayStation 3 was het inderdaad net zo lang als het dubbel XP weekend. Helaas.. :cry:

Geplaatst:

Ik moet ze beide nog gaan kopen, dit doe ik woensdag. Als ik naar de gameplay en die trailers kijk ga ik geen spijt krijgen denk ik

Geplaatst:

Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen.

Geplaatst:

Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten

Geplaatst:

ik heb dit zelf verkeerd gedaan bij first strike het bleek dat je er maar 1 van de 6 hoefte te downloaden en ik 24 uur me ps3 aan om alle 6 te downloaden :S.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...