Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat heb ik spijt van die Mappacks..

Campers..

Jij omschrijft precies waar ik mij ook nu (heb ik vanmiddag gekocht) bij Escalation aan dooderger.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen.

Spawnkillen is goed om je ratio omhoog te brengen. 't Is wel kut als het tegen je wordt gebruikt. En dat van backrapers; we doen het toch allemaal bij elkaar dus wat is het probleem? :puh:

Wat heb ik spijt van die Mappacks..

Campers..

Jij omschrijft precies waar ik mij ook nu (heb ik vanmiddag gekocht) bij Escalation aan dooderger.

Echt he :7

Geplaatst: (bewerkt)

In het begin campen er altijd veel mensen, omdat ze de maps nog moeten leren kennen, maar ik ben het met TekaLoca eens dat in Escalation er véél meer campers zijn dan in de andere maps.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen.

Juistem. Zo vreselijk..

Geplaatst:

Ik loas dus net van bassieboy dat je bij FS maar hoeft te dloaden, maar dat is bij escalation niet zo, ik kan iig niet spelen

Geplaatst:

Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten

Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje?

Geplaatst:

Vandaag een clan match binnen 10 minuten even afgehandeld. Normaal duurt het 3 kwartier maar vandaag was het iets korter. Wel hadden we de verkeerde match geaccepteerd, het was Hardcore 2vs.2 demoliton ipv. "Core"

Geplaatst:

Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten

Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje?

Nee, en ik ben ook te lui om mijn hoes te zoeken

Geplaatst:

Als jij dat altijd doet dan heb jij zo je harde schijf vol.. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten

Geplaatst:

Een week geleden heb ik First Strike gekocht, en toen stond er tussen de playlists (Waar je Core enz kan kiezen) First Strike. Nu ik gisteren Escalation gekocht heb staat er Escalation en First Strike is nergens meer te bespeuren... Hoe kan ik nu nog op maps van First Strike spelen?

Geplaatst:

Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...