HA5H Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Wat heb ik spijt van die Mappacks.. Campers.. Jij omschrijft precies waar ik mij ook nu (heb ik vanmiddag gekocht) bij Escalation aan dooderger. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Vandaaf Double XP Weekend Is al begonnen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen. Spawnkillen is goed om je ratio omhoog te brengen. 't Is wel kut als het tegen je wordt gebruikt. En dat van backrapers; we doen het toch allemaal bij elkaar dus wat is het probleem? Wat heb ik spijt van die Mappacks.. Campers.. Jij omschrijft precies waar ik mij ook nu (heb ik vanmiddag gekocht) bij Escalation aan dooderger. Echt he Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 (bewerkt) In het begin campen er altijd veel mensen, omdat ze de maps nog moeten leren kennen, maar ik ben het met TekaLoca eens dat in Escalation er véél meer campers zijn dan in de andere maps. Bewerkt: 10 juni 2011 door jimmiefitz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Dat zal hopelijk nog wel veranderen. Maar we zijn al een anderhalve maand verder en ze campen imo nog evenveel Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Campers heb je in elke gamemode en map wel. Iets waar ik me echt aan erger zijn backrapers.. Ik speel zelf veel Demolition en daar gaan ze dan altijd bij jou spawnplek rondlopen. Juistem. Zo vreselijk.. Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Ik loas dus net van bassieboy dat je bij FS maar hoeft te dloaden, maar dat is bij escalation niet zo, ik kan iig niet spelen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Vandaag een clan match binnen 10 minuten even afgehandeld. Normaal duurt het 3 kwartier maar vandaag was het iets korter. Wel hadden we de verkeerde match geaccepteerd, het was Hardcore 2vs.2 demoliton ipv. "Core" Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Eerste keer Call of the Dead vandaag, ronde 7 Reageren
Niiek Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Hoger dan mijn eerste, dat was ronde 1 Reageren
Royboow Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Het dloaden van de packs duurt lang, ik meot er nu nog 2 van escaltion en dan nog first trike, maar die kennen ook wel ffies wachten Je weet dat je alleen de gene hoef te downloaden waarbij de code gelijk is aan de code op de zijkant van jou hoesje? Nee, en ik ben ook te lui om mijn hoes te zoeken Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Als jij dat altijd doet dan heb jij zo je harde schijf vol.. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Een week geleden heb ik First Strike gekocht, en toen stond er tussen de playlists (Waar je Core enz kan kiezen) First Strike. Nu ik gisteren Escalation gekocht heb staat er Escalation en First Strike is nergens meer te bespeuren... Hoe kan ik nu nog op maps van First Strike spelen? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.