Shotyoudie Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Over rugneuqers, is het ergste aan bo. Als je er op let word je vrijwel elke kill gerugneuqt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Een week geleden heb ik First Strike gekocht, en toen stond er tussen de playlists (Waar je Core enz kan kiezen) First Strike. Nu ik gisteren Escalation gekocht heb staat er Escalation en First Strike is nergens meer te bespeuren... Hoe kan ik nu nog op maps van First Strike spelen? Dat komt omdat Escalation nu is uitgekomen. Al die maps komen ook nog gewoon door de normale modes heen alleen die playlist bestaat niet meer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb een paar montages gemaakt met Youtube Editor. Al mijn opgenomen Tomahawks across map Tegen vrienden quickscopen. Enjoy! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Daarnet in S&D had ik een match tegen een hele clan op jungle. Ik kill er 5 met m'n gouden MP5K, komt die faggot uit het gras duiken met z'n Galil en Ghost Pro. Hun waren daarna erg blij omdat ze eindelijk iemand gekilled hadden XD Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hello boys, Ik ben nu ook bezig een filmpje te maken. Heb een aantal 'segments' nu en heb hem dus opgeslagen. Nu heb ik hem geselecteerd in 'My File Share' en de optie 'Select for Playback' gekozen. Volgens die instructie op www.callofduty.com zou ik hem nu moeten kunnen renderen alleen dit kan niet. Iemand enig idee waarom niet? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 heb je je account gekoppeld van Xbox/Ps3 -> Callofduty.com -> Youtube? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 (bewerkt) Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz. Dan moet iedereen in de lobby First Strike/Escalation hebben, dat suckt. =/ En waarom staat er dan wel een Escalation playlist? Is die maar tijdelijk ofzo? Bewerkt: 11 juni 2011 door Axelectric_ Reageren
Royboow Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Als jij dat altijd doet dan heb jij zo je harde schijf vol.. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten Hihi, nee hoor. extra externe erbij gekocht, tijdje geleden Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 net Nuketown 24/7 met UncleSam: Ik 114-59 op Demolition Nuketown UncleSam had 6 defuses. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Was wel lol ja, volgende keer Flak Jacket gebruiken, krijg ik er nog meer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Was wel lol ja, volgende keer Flak Jacket gebruiken, krijg ik er nog meer. Ik help je wel onthouden. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz. Dan moet iedereen in de lobby First Strike/Escalation hebben, dat suckt. =/ En waarom staat er dan wel een Escalation playlist? Is die maar tijdelijk ofzo? Dat Escalation blijft totdat het nieuwe mappack uitkomt. Maar je hebt er geen problemen mee dat mensen de match uitgekickt worden als ze de mappacks niet hebben, dat gebeurt zelden. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Nuketown Domination + M60/Grip is beest! Ik had daarnet in 1 potje 3 Chopper Gunners ermee gehaald. Alleen moest ik wel Flak Jacket gaan gebruiken, anders word je helemaal kapot getubed. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Klopt, er wordt heel veel genoobtubed. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 heb je je account gekoppeld van Xbox/Ps3 -> Callofduty.com -> Youtube? Heb ik gedaan. Overigens speel ik op de PlayStation 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.