Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Over rugneuqers, is het ergste aan bo. Als je er op let word je vrijwel elke kill gerugneuqt.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een week geleden heb ik First Strike gekocht, en toen stond er tussen de playlists (Waar je Core enz kan kiezen) First Strike. Nu ik gisteren Escalation gekocht heb staat er Escalation en First Strike is nergens meer te bespeuren... Hoe kan ik nu nog op maps van First Strike spelen?

Dat komt omdat Escalation nu is uitgekomen. Al die maps komen ook nog gewoon door de normale modes heen alleen die playlist bestaat niet meer.

Geplaatst:

Ik heb een paar montages gemaakt met Youtube Editor.

Al mijn opgenomen Tomahawks across map

Tegen vrienden quickscopen.

Enjoy!

Geplaatst:

Daarnet in S&D had ik een match tegen een hele clan op jungle. Ik kill er 5 met m'n gouden MP5K, komt die faggot uit het gras duiken met z'n Galil en Ghost Pro. Hun waren daarna erg blij omdat ze eindelijk iemand gekilled hadden XD

Geplaatst:

Hello boys,

Ik ben nu ook bezig een filmpje te maken. Heb een aantal 'segments' nu en heb hem dus opgeslagen. Nu heb ik hem geselecteerd in 'My File Share' en de optie 'Select for Playback' gekozen. Volgens die instructie op www.callofduty.com zou ik hem nu moeten kunnen renderen alleen dit kan niet. Iemand enig idee waarom niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz.

Dan moet iedereen in de lobby First Strike/Escalation hebben, dat suckt. =/

En waarom staat er dan wel een Escalation playlist? Is die maar tijdelijk ofzo?

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Als jij dat altijd doet dan heb jij zo je harde schijf vol.. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten

Hihi, nee hoor. extra externe erbij gekocht, tijdje geleden

Geplaatst:

Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz.

Dan moet iedereen in de lobby First Strike/Escalation hebben, dat suckt. =/

En waarom staat er dan wel een Escalation playlist? Is die maar tijdelijk ofzo?

Dat Escalation blijft totdat het nieuwe mappack uitkomt.

Maar je hebt er geen problemen mee dat mensen de match uitgekickt worden als ze de mappacks niet hebben, dat gebeurt zelden.

Geplaatst:

Nuketown Domination + M60/Grip is beest! Ik had daarnet in 1 potje 3 Chopper Gunners ermee gehaald. Alleen moest ik wel Flak Jacket gaan gebruiken, anders word je helemaal kapot getubed.

Geplaatst:

heb je je account gekoppeld van Xbox/Ps3 -> Callofduty.com -> Youtube?

Heb ik gedaan. Overigens speel ik op de PlayStation 3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...