Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Is het filmpje langer dan 29 seconden? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Hoezo niet? Nickownage heeft toch ook een filmpje gemaakt in Theater en die is ook langer als 3 minuten. Het gaat er toch om dat die segments niet langer als 30 seconden zijn? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Nee, dat filmpje van 3 minuten heb ik samengevoegd op Youtube. Met Youtube Editor Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 (bewerkt) Als je op een gametype in Core drukt dan krijg je gewoon de DLC maps ook af en toe, zoals met Firing Range en Summit enz. Dan moet iedereen in de lobby First Strike/Escalation hebben, dat suckt. =/ En waarom staat er dan wel een Escalation playlist? Is die maar tijdelijk ofzo? Dat Escalation blijft totdat het nieuwe mappack uitkomt. Maar je hebt er geen problemen mee dat mensen de match uitgekickt worden als ze de mappacks niet hebben, dat gebeurt zelden. Nieuw map pack?! Gisteren eerste keer George Romero gedood in Call of the Dead met een upgraded VR11, alleen wist ik niet dat hij zou terugkomen... Bewerkt: 12 juni 2011 door Axelectric_ Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Ja, Treyarch heeft bevestigd dat er drie mappacks komen en misschien een vierde. Reageren
GTA-top Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Call of the dead is wel erg vervelend online,elke keer als George uit het water komt gaan ze gelijk op hem schieten:ch: Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 gatverdamme, kut muziek en die slowmo's de hele tijd word ik ook niet lekker van. Je zal wel goed zijn, daar niet van, maar dat filmpje vind ik niets. Reageren
GTA-top Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 gatverdamme, kut muziek en die slowmo's de hele tijd word ik ook niet lekker van. Je zal wel goed zijn, daar niet van, maar dat filmpje vind ik niets. Ik dacht precies hetzelfde Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Sorry, das mijn smaak van muziek. :$ Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 (bewerkt) gvd Bewerkt: 12 juni 2011 door >$bram$< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Hoe krijg ik in godsnaam die videos net als Nick erin? Klote firefox... Internet gebruiken blijft moeilijk. [media] BLAATLBAATLINLLINKLINKLINK [/media] Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 ik krijg dan alleen de link te zien, het word tijd voor Vbulletin hier zo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.