Djmaddox Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 ik krijg dan alleen de link te zien, het word tijd voor Vbulletin hier zo! Heb gewoon firefox en nergens last van hier. Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 ik krijg dan alleen de link te zien, het word tijd voor Vbulletin hier zo! Heb gewoon firefox en nergens last van hier. Ik Google Chrome, ook nergens last van. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 youtube video's doe je met Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 youtube video's doe je met Als ik [media]adres doet komt er alleen een link in beeld, dus wat is er mis mee? Ook heb ik alleen de tekens achter het = teken gedaan en dat werkte ook niet.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 ik bedoelde [youtube][/youtube] Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 (bewerkt) http://www.youtube.c...h?v=RPpP9uUH2IU Owning these bitches...... Bewerkt: 12 juni 2011 door >$bram$< Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Eerlijk is eerlijk erg netjes gedaan! De spas 12 is ook een heerlijk wapen op close range alleen de enige map waar ik hem echt gebruik is Nuketown omdat je op lange afstanden in de meeste gevallen gewoon kapot geschoten word. Als ik het trouwens goed heb geteld had jij 6 kills en dat betekend dus het complete vijandelijke team in Search and Destroy. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Had ik gisteren ook op Nuketown S&D. Ace & Clutch Reageren
GTA-top Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Had ik gisteren ook op Nuketown S&D. Ace & Clutch Moet je weer laten weten dat je ook zo geweldig bent ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Had ik gisteren ook op Nuketown S&D. Ace & Clutch Moet je weer laten weten dat je ook zo geweldig bent ? Heb jij hier wat aan toe te voegen? Reageren
blackops Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Had ik gisteren ook op Nuketown S&D. Ace & Clutch Moet je weer laten weten dat je ook zo geweldig bent ? Zit in zijn naam Maar dat is niet heel bijzonder hoor heb wel eens 21-1 gehad s/d Reageren
>$bram$< Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Eerlijk is eerlijk erg netjes gedaan! De spas 12 is ook een heerlijk wapen op close range alleen de enige map waar ik hem echt gebruik is Nuketown omdat je op lange afstanden in de meeste gevallen gewoon kapot geschoten word. Als ik het trouwens goed heb geteld had jij 6 kills en dat betekend dus het complete vijandelijke team in Search and Destroy. Ze hadden ook een blackbird in de lucht als je jouw geluid aan zet, dus vond ik het wel een mooie ACE of wat dan ook...in de vakantie een dolphine dive montage maken.... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Als ze een Blackbird in de lucht hadden waren het wel hele slechte spelers. De eerste had jou al overhoop moeten knallen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Daarstraks nog wat Call of the Dead gespeeld, was ik net goed bezig, steekt PS3 wéér vast... FUUUUUUUUUUUU Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Net 2e prestige ingegaan:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.