Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vandaag even TDM gedaan, ik ging met SPAS. Toen ging iedereen met SPAS. :duh:

Beter dan allemaal noobtubes...

Geplaatst:

Noobtubes boeit me niet erg, omdat ze ze toch zwakker hebben gemaakt.

Toch zie ik ze de laatste tijd weer echt enorm veel en word ik de helft van de tijd doodgemaakt door mensen met n00btubes.

Geplaatst:

Ik heb vandaag van iemand op 'n ander forum de Escalation DLC gekregen. :dans: Nu heb ik dus de twee map packs van Black Ops voor PC, gratis en voor niets. :bier:

Geplaatst:

Ik heb vandaag van iemand op 'n ander forum de Escalation DLC gekregen. :dans: Nu heb ik dus de twee map packs van Black Ops voor PC, gratis en voor niets. :bier:

Jij hebt echt wel veel geluk :puh:

Geplaatst:

Nieuwe map pack uitgelekt ?

Ik twijfel als de afbeelding echt is hij is vrij onduidelijk alhoewel de blauwe letters duidelijk te zien zijn

Geplaatst:

Ok ik wilde net mijn 103-2 Gameplay recorden, maar mijn Pinnacle Video Transfer USB Reader doet het niet...iemand een oplossing?

Geplaatst:

Alleen heeft Syndicate het bijna alleen maar over zombies, dus verder praat hij niet echt over de Multiplayer maps.

Het zou echt of nep kunnen zijn, alleen vind ik het gek dat het al op 28 juni komt, de andere mappacks zijn veel eerder aangekondigd.

Geplaatst:

Het is wel laat aangekondigt, ik denk dat de release van de mappack later zou zijn ;p

En dat over syndicate is waar, maar zijn channel is ook grotendeels voor zombies :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...