GTA-top Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Ik heb de laatse tijd er veel problemen met mensen joinen.. Weet iemand wat ik eraan kan doen? Reageren
Niiek Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Misschien je NAT-type op Open zetten als hij nog niet op open staat. Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Vandaag even TDM gedaan, ik ging met SPAS. Toen ging iedereen met SPAS. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Vandaag even TDM gedaan, ik ging met SPAS. Toen ging iedereen met SPAS. Beter dan allemaal noobtubes... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Noobtubes boeit me niet erg, omdat ze ze toch zwakker hebben gemaakt. Reageren
HA5H Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Noobtubes boeit me niet erg, omdat ze ze toch zwakker hebben gemaakt. Toch zie ik ze de laatste tijd weer echt enorm veel en word ik de helft van de tijd doodgemaakt door mensen met n00btubes. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ik heb vandaag van iemand op 'n ander forum de Escalation DLC gekregen. Nu heb ik dus de twee map packs van Black Ops voor PC, gratis en voor niets. Reageren
vice Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ik heb vandaag van iemand op 'n ander forum de Escalation DLC gekregen. Nu heb ik dus de twee map packs van Black Ops voor PC, gratis en voor niets. Jij hebt echt wel veel geluk Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Nieuwe map pack uitgelekt ? Ik twijfel als de afbeelding echt is hij is vrij onduidelijk alhoewel de blauwe letters duidelijk te zien zijn Reageren
Niiek Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Nieuwe map pack uitgelekt ? Ik twijfel als de afbeelding echt is hij is vrij onduidelijk alhoewel de blauwe letters duidelijk te zien zijn http://www.youtube.com/watch?v=nNUuJ2PWHvQ&feature=feedu Deze heb ik net gevonden, veel duidelijker ;p Reageren
>$bram$< Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ok ik wilde net mijn 103-2 Gameplay recorden, maar mijn Pinnacle Video Transfer USB Reader doet het niet...iemand een oplossing? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Alleen heeft Syndicate het bijna alleen maar over zombies, dus verder praat hij niet echt over de Multiplayer maps. Het zou echt of nep kunnen zijn, alleen vind ik het gek dat het al op 28 juni komt, de andere mappacks zijn veel eerder aangekondigd. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Nieuwe map pack uitgelekt ? Ik twijfel als de afbeelding echt is hij is vrij onduidelijk alhoewel de blauwe letters duidelijk te zien zijn http://www.youtube.com/watch?v=nNUuJ2PWHvQ&feature=feedu Deze heb ik net gevonden, veel duidelijker ;p Nu geloof ik het wel alleen die release klopt denk ik niet Reageren
Niiek Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Het is wel laat aangekondigt, ik denk dat de release van de mappack later zou zijn ;p En dat over syndicate is waar, maar zijn channel is ook grotendeels voor zombies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.