Axelectric_ Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ziet er wel echt uit en zoals Syndicate zei, je mag ook niet zomaar de logos van Treyarch, Activision en XBOX Live gebruiken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ik wil het best geloven. Escalation was ook al uitgelekt voordat hij officieel aangekondigd werd dus waarom deze niet? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Nee, maar hij komt al over twee weken uit dan, is wel gek. Tuurlijk mag je die logo's niet gebruiken, maar er zullen heus wel mensen zijn die het namaken voor lol, het kan heel goed zo zijn hoor, maar ik wacht toch even tot het bevestigd wordt. Reageren
Niiek Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Je kan toch een boete krijgen ofzo als je die logo's erop zet zonder toestemming ofzo ? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 (bewerkt) Je kan toch een boete krijgen ofzo als je die logo's erop zet zonder toestemming ofzo ? Ja. Nee, maar hij komt al over twee weken uit dan, is wel gek. Tuurlijk mag je die logo's niet gebruiken, maar er zullen heus wel mensen zijn die het namaken voor lol, het kan heel goed zo zijn hoor, maar ik wacht toch even tot het bevestigd wordt. Ze kunnen ook niet te lang meer wachten, binnenkort komt MW3 en gaat niemand meer de map packs kopen. (Of toch niet veel) Bewerkt: 16 juni 2011 door Axelectric_ Reageren
Niiek Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 ik denk meer eind juni of midden juli ofzo Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Nieuwe map pack uitgelekt ? mmmmmmmmm.......... er staat hangar 18 ook een nummer van megadeth.... Reageren
vice Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 28 juni komt 'ie voor Xbox360 http://ps3.4gamers.be/screenshots/6340/1/Bevestigd-Black-Ops-mappack-3-gelekt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Ja, dat wisten we al. In jouw bericht staat ook niet dat het bevestigd is. Reageren
Niiek Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Hopelijk snel een bevesteging en een trailer van de zombie map Reageren
vice Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Ja, dat wisten we al. In jouw bericht staat ook niet dat het bevestigd is. Jullie zeiden eind juni of begin juli, geen exacte datum . En dit stond er toch: Update VG247 heeft nu bevestiging gekregen van een Britse retailer dat de derde DLC van Black Ops op 28 juni zal uitkomen voor Xbox 360. Hij zal Black Ops - Annihilation heten. De onderstaande maps zijn hierbij dan ook bevestigd. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Bij mij stond dat nog niet, of ik heb er overheen gekeken, excuses. Reageren
Platypus Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Vandaag gefaald. Ik heb de nieuwe DLC gekocht, maar ik dacht dat je alle zes de downloads moest installeren. Reageren
vice Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Ik kreeg net op Facebook de medling van Black Ops, er is ook een video van, maar ik heb op m'n YT account m'n echte leeftijd opgegeven.. waardoor ik het dus niet kan kijken (je moet 18 zijn :s). Reageren
Niiek Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Dit lijkt me echt de beste map pack van Black ops. Die zombie map lijkt me best vet, maar wel jammer dat het dicht op elkaar zit De datum (28 Juli) klopt trouwens wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.