Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er netjes uit, ook de zombie map, blij dat ie wat kleiner is, ik vond CotD toch iets te groot.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien wel jammer, omdat er dan misschien ook geen plekken zijn waar je een rapetrain kan maken :puh:

EDIT: een breakdown van alleen de zombies info uit die trailer:

Bewerkt: door Sniickers.
Geplaatst:

Dit lijkt me echt de beste map pack van Black ops. Die zombie map lijkt me best vet, maar wel jammer dat het dicht op elkaar zit :( De datum (28 Juli) klopt trouwens wel :puh:

28 juni*

Map pack ziet er goed uit, alleen vind ik de prijzen voor map packs schandalig. Ik heb er al 30 euro aan besteed en als er 4 map packs uitkomen moet je al 60 euro betalen. :duh:

Geplaatst:

Idd, de prijzen zijn echt duur.. €5 of €10 zou veel beter zijn. Ik heb na map pack 3 dan al €105,- besteed aan een Cod waarvan snel een nieuw deel is en ik gebruik de maps neit eens, koop ze eigenlijk alleen voor zombies..

Geplaatst:

Of beste zou gewoon eens een gratis zijn. Ik begrijp het dat DLC's af en toe betalend zijn, maar iedereen heeft (normaal gezien) geld neergeteld voor Black Ops, dus eens een cadeautje mag wel vind ik.

Geplaatst:

Je bepaald toch zelf of je ze koopt. Ze verplichten toch niets? :7

Nee, maar het is nogal duur voor wat je krijgt. En andere spellen geven af en toe ook eens een gratis DLC. Bij COD draait het vooral om geld maken.

Geplaatst:

Ja je kon verwachten dat er een nieuwe Zombie map pack komt als je teminste Call of the dead had.

Ja, maar ik vond het niet echt op paradise lijken.:7

Geplaatst:

Ja je kon verwachten dat er een nieuwe Zombie map pack komt als je teminste Call of the dead had.

Ja, maar ik vond het niet echt op paradise lijken.:7

Nou beter dan op een russisch raketstation.

Geplaatst: (bewerkt)

Je bepaald toch zelf of je ze koopt. Ze verplichten toch niets? :7

En als zoon map pack komt draaien heel veel servers op die maps en de hele tijd de zelfde te spelen is ook saai.

Ik ben daarom ook gequit met Cod black ops doordat die map packs kwamen.

Ik snap het zoiezo niet, vroeger had je bij tetris toch ook niet dat het spel zelf 70 euro kost en daarna nog wat DLC's kan kopen van zo'n 15 euro per stuk.

Tetris-DLC.pngDit is trouwens nep :puh:

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Ok, David VonDerHaar van treyarch heeft getweet dat de FAMAS generfd wordt in de volgende patch, dus het enige wapens waarmee we de campers kunnen verslaan wodt nu ook verkloot. Het wordt eens tijd dat de GALIL dan ook gepatched wordt.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...