TekaLoca Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Hij wordt dus gepatcht. Ik hoorde dat hij minder grip zal krijgen.. Het is best jammer want ik heb de Famas nog maar net 'ontdekt', ik speel er echt veel beter mee dan bv. de 74u.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Ja, de 74u werd ook generfd, klopt geen ene hol van, vind hem nog steeds overpowered. Bij de Famas moeten ze de ingebouwde Rapid Fire eruit halen. Maar de Galil is alles behalve overpowered, meer recoil en minder damage. Als ze die ook nog gaan patchen kan je aan de gang blijven. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Dan blijft er nog maar eentje over voor mij.. AUG ftw! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem. Iemand een oplossing? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Soms, gaat het echt te ver. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem. Iemand een oplossing? Staat je NAT-Type op Strict? Zoja, dan is dat het probleem. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem. Iemand een oplossing? Staat je NAT-Type op Strict? Zoja, dan is dat het probleem. Nee die staat op open... Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Soms, gaat het echt te ver. Ben jij dat of... xD? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 (bewerkt) 2 xboxen xD @Vice Nerfen betekent zegmaar minder krachtig maken Bewerkt: 21 juni 2011 door Zombiespeed Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Nee, joh, wat te ver gaat is dat ze meest overpowered guns van de game gebruiken. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Soms, gaat het echt te ver. *plaatje* Ben jij dat of... xD? Gewoon op een blog gevonden xD Reageren
R-fl3x Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 (bewerkt) Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem. Iemand een oplossing? Heb hier precies hetzelfde probleem. Bij al m'n andere vrienden heb ik wel eens een match samen gespeeld, maar bij mijn neef lukt het niet om samen een game te joinen.. Telkens krijgt hij of ik de error 'Game is not available.' maar bij al de andere werkt het wel. Ligt dit dan aan zijn NAT-type? Verheugde me om de Escalation mappack te kopen, dan zie je de trailer van Annihilation en ben ik direct weer gesteld op die mappack. Bewerkt: 24 juni 2011 door R-fl3x Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb een probleem, ik kan nooit connecten met een vriend van me op Black Ops... Bij andere vrienden lukt het wel, behalve bij hem. Iemand een oplossing? Heb hier precies hetzelfde probleem. Bij al m'n andere vrienden heb ik wel eens een match samen gespeeld, maar bij mijn neef lukt het niet om samen een game te joinen.. Telkens krijgt hij of ik de error 'Game is not available.' maar bij al de andere werkt het wel. Ligt dit dan aan zijn NAT-type? Verheugde me om de Escalation mappack te kopen, dan zie je de trailer van Annihilation en ben ik direct weer gesteld op die mappack. Ze overdrijven gewoon met de map packs. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 15 euro is ergens dik overdreven voor 5 maps, maar ze zien er best goed uit.. Misschien wachten tot er wat meer info komt over Annihilation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.