TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 2 trailers zijn al uit van de mappacks. Wat wil je meer? Overigens weer prestige 4 mét een positief ratio :$ Reageren
R-fl3x Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 2 trailers zijn al uit van de mappacks. Wat wil je meer? Overigens weer prestige 4 mét een positief ratio :$ Wachten tot er een review van komt, dan krijg je een beter beeld van de gameplay etc. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Hmm, zo.. Ik haal hem in ieder geval dinsdag al binnen dus ik zal hier wel een reactietje zetten Reageren
R-fl3x Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Wel weer jammer dat de PS3 en pc gebruikers er weer een maandje voor moeten wachten.. Hopelijk is Annihilation het wachten dan maar waard. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb toch weer zo'n bang voor de campers en daarom mijn motivatie verdwijnt om op die mappen te spelen. Heb ik ook met Escalation.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 (bewerkt) Ik heb toch weer zo'n bang voor de campers en daarom mijn motivatie verdwijnt om op die mappen te spelen. Heb ik ook met Escalation.. Ja, daarjuist een match gespeeld op Havana, zit er weer zo'n stoere jongen tussen die er niks beter op vindt dan mooi in een hoekje te gaan zitten met zijn Famas en ons dan uitlachen dat we slecht spelen. Bewerkt: 24 juni 2011 door R-fl3x Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Er zit ook een nieuwe wapen bij ? In de zombiemap zie je hem met een wapen en daarop een groen rayachtig ding ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Ik heb toch weer zo'n bang voor de campers en daarom mijn motivatie verdwijnt om op die mappen te spelen. Heb ik ook met Escalation.. Ja, daarjuist een match gespeeld op Havana, zit er weer zo'n stoere jongen tussen die er niks beter op vindt dan mooi in een hoekje te gaan zitten met zijn Famas en ons dan uitlachen dat we slecht spelen. Om een of andere reden speel ik echt goed op PS3. Haal steeds ratio's boven de 3 enz. Makkelijke tegenstanders vaak.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Als je niet met campers zit, die ik tegenwoordig meer tegenkom dan vroeger.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eeql9x-jb7I&feature=feedu Best mooie trailer. Geluid aan! Reageren
Royboow Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 (bewerkt) zijn er veel mensen die online zombies spelen op de ps3? heb eens een keer zin in zombies! Bewerkt: 25 juni 2011 door Royboow Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 zijn er veel mensen die online zombies spelen op de ps3? heb eens een keer zin in zombies! Ik wil wel. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Echt zeer mooie trailer Zo krijg ik echt weer zin om Call of Duty Zombies te spelen met de nieuwe mogelijkheden die erin zitten zoals meedrijven met het water op zo'n karretje mee rijden en de vallen die er inzitten lijkt me wel vet. Maar als ik hem ga kopen dat is nog de vraag xD. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Er is een patch uitgebracht, dit hebben zij gedaan; Xbox 360: Security Updates. New playlists – Flags and Bombs C4 can no longer be warped to player carrying bomb in S&D and Sabotage. Removed erroneous “Reset to Default” message when trying to load a DLC map you do not have. In-game icons (care package icons, etc) no longer appear in the Create A Class menu. Support for Annihilation map pack, available June 28th on Xbox LIVE! Fix for a rare crash related to weapons. Game no longer crashes when Xbox LIVE servers are down. Additional weapon balancing (Famas nerfed). Ninja Pro Perk no longer makes sounds when mantling or diving to prone. PC: Free For All matches in the Recent Games menu in Theater now appear as “Free for All” instead of being displayed as “Team Deathmatch” Addressed several items that did not correctly reset to their default state when using the Default System Settings option In the Combat Training Change map menu the player can toggle between the default and DLC maps using the arrow keys on the keyboard When the UAV is active the radar sweep movement is shown on kill streak menus that bring up a map for the player Added option to disable player emblems in the “Settings”, ”Multiplayer options” menu Addressed crash when a player accepted a game invite while rendering a clip Addressed various exploits Allow modded servers to enable cheats Added ability for mods to remove dvar/commands from restricted lists. So mods can remove dvars they don't want user to have access to. Also increased the mods restricted list to 256 Wanneer de PlayStation 3 de patch krijgt is nog niet bekend. Bron: Callofduty.nl Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Merkte het al van de Famas.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.