Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

zijn er veel mensen die online zombies spelen op de ps3? heb eens een keer zin in zombies!

Ik wil wel. :)

Kom zo maar een keer online, uur of 3?

Geplaatst:

zijn er veel mensen die online zombies spelen op de ps3? heb eens een keer zin in zombies!

Vandaag zal niet meer lukken, heb visite. Morgen om 15.00 uur?

Geplaatst:

Zou willen dat ik het zelf kon. Heb ondertussen nog maar 2 online quickscopes kunnen doen. Een van de twee was wel een leuke maar ik gooi hem niet op YouTube om gezeik te voorkomen hier.. :7

Geplaatst:

Verschoot zelf van mijn aim deze morgen. :puh:

Nice, man! Mooie kills. Jij werd niet of bijna niet eens gedamaged door hun. Lol.

Zou willen dat ik het zelf kon. Heb ondertussen nog maar 2 online quickscopes kunnen doen. Een van de twee was wel een leuke maar ik gooi hem niet op YouTube om gezeik te voorkomen hier.. :7

Teka, waarom zou je dat niet doen? Is voor jou toch ook iets leuks? Moet je je niks van aantrekken, voor jezelf is het een grote prestatie. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag zal niet meer lukken, heb visite. Morgen om 15.00 uur?

Dan ben ik Formule 1 kijken

@Teka, gewoon eropzetten. ik heb ook pas 2 quickscopes waarvan ik er binnenkort 1 ga planten hier..

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Ik vraag dan aan iemand dat hij alle filmpjes van mijn File Share in een montage gooit. Plaats hem dan hier.. mischien :)

Geplaatst:

Doet me denken aan een jongen uit mn klas.

Ik heb vandaag die generfde Famas uitgeprobeerd, maar ik merk geen enorm verschil. In Black Ops nerfen ze veel kleinere dingetjes, in MW2 nerfden ze de wapens veel erger waardoor de beste gun opeens de slechste werd.

Geplaatst: (bewerkt)

Doet me denken aan een jongen uit mn klas.

Ik heb vandaag die generfde Famas uitgeprobeerd, maar ik merk geen enorm verschil. In Black Ops nerfen ze veel kleinere dingetjes, in MW2 nerfden ze de wapens veel erger waardoor de beste gun opeens de slechste werd.

Maarja, met een shotgun op 200 meter zonder te aimen een headshot maken is ook wel weer wat te gek. :7

Wat praat ik toch, ik praat over MW2 en dingen die te gek zijn :7

Bewerkt: door Djmaddox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...