Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Eergisteren leuke MOD-server gevonden op de PC :puh:. "Protect The King". Iedereen is een guard behalve 2 personen (dus max. 28 guards). 1 Persoon word een ninja met sniper, en de andere word de king. De ninja heeft dus een sniper, en iedere guard dat hij dood, word ook een ninja met sniper. De guards moeten voorkomen dat de ninja's de king vermoorden, anders is de ronde over :puh:. Gelukkig zelf nog geen ninja of king geweest, want ik kan niet snipen, laat staan me verdedigen xD.

Geplaatst:

Eergisteren leuke MOD-server gevonden op de PC :puh:. "Protect The King". Iedereen is een guard behalve 2 personen (dus max. 28 guards). 1 Persoon word een ninja met sniper, en de andere word de king. De ninja heeft dus een sniper, en iedere guard dat hij dood, word ook een ninja met sniper. De guards moeten voorkomen dat de ninja's de king vermoorden, anders is de ronde over :puh:. Gelukkig zelf nog geen ninja of king geweest, want ik kan niet snipen, laat staan me verdedigen xD.

klinkt leuk, heb helaas geen pc, filmpje?

Geplaatst: (bewerkt)

Niet mijn video, maar dit is wel de mode die ik bedoel :puh:.

(filmpje even verandert omdat die andere veel te licht was)

De king heeft trouwens gouden wapens, en de guards krijgen per kill een beter wapen.

De king heeft trouwens ook meer leven. (je moet meer schieten om hem te doden).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Waar maak je je druk om?

Ik heb het idee dat ik alles voor de kat z'n kut doe en de ander met het gejatte idee en de credits ervan door gaat....

Geplaatst: (bewerkt)

Niet mijn video, maar dit is wel de mode die ik bedoel :puh:.

*Flimpje*

(filmpje even verandert omdat die andere veel te licht was)

De king heeft trouwens gouden wapens, en de guards krijgen per kill een beter wapen.

De king heeft trouwens ook meer leven. (je moet meer schieten om hem te doden).

ziet er leuk uit!

@Bram

Waarom val je mensen zo aan?, Nick steelt helemaal niks. Nick is behulpzaam, das anders als stelen

Ik vroeg wat nerven was, en wanneer de update naar de ps3 kwam, en Nick gaf netjes antwoord

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

En graag terug ontopic nu. Discussies kunnen altijd via PM worden gehouden.

Meteen al goed aanwezig. :D

Net Nazizombies gedaan met Sam. Lunar Lander Achievement gehaald, Space Monkey Fire Trap Achievement gehaald en Space Racer gehaald.

Geplaatst:

Vanmorgen met flexer paar potjes zombies gedaan, ik ben gewoon te slecht daarin. ik ga gewoon verder met MP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...