R-fl3x Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Vanmorgen met flexer paar potjes zombies gedaan, ik ben gewoon te slecht daarin. ik ga gewoon verder met MP Als je er direct mee stopt ga je het ook nooit leren. Je deed het overigens niet slecht in "Five" naar mijn mening! Reageren
vice Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Daarom speel ik ook niet zoveel zombies, die gasten denken altijd dat iedereen een expert is xD. Ze laten je al snel zitten als blijkt dat je er niet zo goed in bent. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 (bewerkt) Daarom speel ik ook niet zoveel zombies, die gasten denken altijd dat iedereen een expert is xD. Ze laten je al snel zitten als blijkt dat je er niet zo goed in bent. Dan kun je toch ook nog zombies doen in 'Solo' of met een paar vrienden? Bewerkt: 26 juni 2011 door R-fl3x Reageren
vice Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Solo vind ik niet zo leuk xD, en met een paar vrienden ja, kan, maar die moeten ook tijd hebben. Reageren
Royboow Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Vanmorgen met flexer paar potjes zombies gedaan, ik ben gewoon te slecht daarin. ik ga gewoon verder met MP Als je er direct mee stopt ga je het ook nooit leren. Je deed het overigens niet slecht in "Five" naar mijn mening! Je heb gelijk, morgen komt mijn maat langs, dan ffies splitscreen met hem, en dan nog aar x oefenen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Zombies is niet leuk. Geef mij maar een goed potje TDM of Demolition Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Zombies is niet leuk. Geef mij maar een goed potje TDM of Demolition Gelijk heb je! Zombies is leuk als je met z'n alles 's avonds bij elkaar zit en er niks te doen is (eigenlijk wel, CoD natuurlijk!) Reageren
Royboow Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 ik ga weet TDM spelen, kijken of ik wat leuke kills ken krijgen! Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Net gevonden hoe ik in HD filmpjes kan maken. Verder ben ik bezig met contracts enzo om genoeg geld te verdienen voor alle wapens de gold camo te bemachtigen. Mja wat moet je als je 15de prestige bent. Weet trouwens iemand of ze de famas ook gaan nerfen op de pc, want in de laatste patch is er geen sprake van. Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 En daar ben ik weer met een: Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 YaY mappack is uitgebracht, tot nu toe bevallen ze mij! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 (bewerkt) Ik ga morgen 1200 MS Pointjes halen en ga ze ook meteen downloaden. Ik hoor al van hier en daar dat ze best goed zijn dus hopelijk zijn ze het ook Bewerkt: 28 juni 2011 door TekaLoca Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Ja, de multiplayer maps vind ik ook leuk, maar Shangri-La is de kers op de taart! Man, dat is echt een fantastische zombie map, sowieso de beste tot nu toe. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Wat is voor de ps3 de beste sniperperk? en hoe kan je het makkelijkst sleigt of hand pro, ghost pro en ninja pro halen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Sleight of Hand moet je gewoon steeds aanzetten en een paar levels mee spelen, zo simpel is het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.