Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Sleight of Hand moet je gewoon steeds aanzetten en een paar levels mee spelen, zo simpel is het :)

Oke :D

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat is voor de ps3 de beste sniperperk? en hoe kan je het makkelijkst sleigt of hand pro, ghost pro en ninja pro halen?

Liever heb ik niet dat je Ghost Pro haalt, maar het handigste is om gewoon de hele tijd Spy Planes neer halen, en voor de Sentry Gun, die moet je zelf halen en dan in de enemies z'n spawn gooien. Verder heb je de kills met je Spy Planes, dan moet je gewoon Spy Planes en Blackbirds instellen.

Voor Ninja Pro moet je met een Ballistic Knife gaan lopen voor de Backstabber kills, de Suppressor kills moet je ook gewoon halen. En voor de plants, daar kan je het beste Flak Jacket voor gebruiken, dan is het makkelijker. Voor de granaten die naar je hoofd worden gegooid.

Geplaatst:

Wat is voor de ps3 de beste sniperperk? en hoe kan je het makkelijkst sleigt of hand pro, ghost pro en ninja pro halen?

Liever heb ik niet dat je Ghost Pro haalt, maar het handigste is om gewoon de hele tijd Spy Planes neer halen, en voor de Sentry Gun, die moet je zelf halen en dan in de enemies z'n spawn gooien. Verder heb je de kills met je Spy Planes, dan moet je gewoon Spy Planes en Blackbirds instellen.

Voor Ninja Pro moet je met een Ballistic Knife gaan lopen voor de Backstabber kills, de Suppressor kills moet je ook gewoon halen. En voor de plants, daar kan je het beste Flak Jacket voor gebruiken, dan is het makkelijker. Voor de granaten die naar je hoofd worden gegooid.

Oke, bedankt! ik zal es gaan kloten met al die dingetjes.

De sentrygun heb ik al wel te grazen gehad...

Geplaatst:

Ik heb ook een tijdje Sentry Gun gebruikt, helpt vooral als je Demolition gaat spelen. Je moet gewoon de Sentry Gun op de Spawn neer zetten.

Geplaatst:

Ik heb ook een tijdje Sentry Gun gebruikt, helpt vooral als je Demolition gaat spelen. Je moet gewoon de Sentry Gun op de Spawn neer zetten.

Wat dacht je van voor hun spawn of bij de objective anders switched de spawn en is de bom niet gedekt!

Geplaatst:

Ik heb gisteren 2 tomahawk kills gehad, maar beide niet accros map.

Maar ik wil deze dus uploaden en aan jullie showen, maar hoe kan je je tomahawk volgen op de ps3?

Geplaatst:

Maar ik wil deze dus uploaden en aan jullie showen, maar hoe kan je je tomahawk volgen op de ps3?

Freecam?

Geplaatst:

Freecam?

maar dan kan ik hem nog niet volgen. gaat te snel voor mij.

Geplaatst: (bewerkt)

Vanochtend eindelijk het verhaal uitgespeeld op Veteran, daarmee Black Ops Master gekregen.. It whas a bitch. :7

Bewerkt: door R-fl3x
Geplaatst:

Freecam?

Het is R2 of de PS3 denk ik, die moet je heel zacht indrukken, dan gaat ie in slowmotion,het kan ook R1 zijn, weet ik niet precies.

Geplaatst:

Freecam?

Het is R2 of de PS3 denk ik, die moet je heel zacht indrukken, dan gaat ie in slowmotion,het kan ook R1 zijn, weet ik niet precies.

Thx, ffies uitproberen dalijk.

Geplaatst:

L96A1 met ACOG Scope zo net uitgeprobeerd, ik moet zeggen het is best wel fijn met ACOG maar je moet wel goed richten. Stomme hitmarkers soms. :duh: Ik heb er laatste tijd ook een hekel aan dan zit ik in een match vol campers dan ga ik leaven kom ik er weer in. En dan ook bij precies dezelfde mensen, had ik zonet ook. Drie keer achter elkaar en toen heb ik mn 360 uitgedrukt! Hopen dat dit bij de Modern Warfare 3 beter is.

Geplaatst:

Heb ik ook steeds, vooral in lobby's waar je nog even moet wachten.. Als ik de map niet leuk vind leave ik en dan zoek ik opnieuw een match en krijg ik dezelfde.. :7

Geplaatst:

ben vanaf gisteren weer eens begonnen omdat het double xp weekend is damn online is moeilijk geworden ofwel ligt het aan mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...