Axelectric_ Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Daarnet 70-9 met drie Chopper Gunners en één keer Attack Dogs. Spijtig dat mijn Choppers snel werden neergehaald en mijn derde kreeg ik pas op het einde van de match dus ik heb er geen kills mee kunnen halen. Nuketown 24/7 FTW Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Ik ging gisteren 1-7, toen had ik een Spectre opgepakt en kon ik nog net Care Package halen. En wat zat er in; Chopper, op het einde van de match. Kwam zeer slecht uit maar ik wist toch nog 13-10 te staan naar het einde toe Reageren
>$bram$< Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Ik ging gisteren 1-7, toen had ik een Spectre opgepakt en kon ik nog net Care Package halen. En wat zat er in; Chopper, op het einde van de match. Kwam zeer slecht uit maar ik wist toch nog 13-10 te staan naar het einde toe Hoe speel jij dan? Als je van dat soort scores haalt moet je denk ik je stijl veranderen van spelen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Ik wil je best het matchje eens tonen via Theater mode als je dat intressant lijkt. Niet iedereen hier is een pro op dit spel en je kan niet altijd supergoede scores halen, hé.. Reageren
vice Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Dat zijn ook wel mijn scores lol. Ik loop meestal gewoon rond in de map (anders gaan ze je toch camper noemen), en vaak als ik dan wil schieten moet mijn character eerst nog helemaal stilstaan, of ziet de andere persoon mij eerst, of staat er iemand anders achter mij of zo die mij dan nog kan vermoorden xD. Ik snap niet hoe mensen like 30 - 1 kunnen halen . Bij mij zou het eerder omgekeerd zijn xD. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Ik wil je best het matchje eens tonen via Theater mode als je dat intressant lijkt. Niet iedereen hier is een pro op dit spel en je kan niet altijd supergoede scores halen, hé.. Dat hoeft ook niet van die uber scores halen, maar het is wel leuk als je K/D richting 1.5 gemiddeld gaat. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Dat is ook mijn doel. Als ik 15e ben zou mijn ratio ongeveer zo hoog moeten zijn. Ondanks ik 3 prestiges negatief stond Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Dat is ook mijn doel. Als ik 15e ben zou mijn ratio ongeveer zo hoog moeten zijn. Ondanks ik 3 prestiges negatief stond Probeer deze killstreaks: 3- UAV 8- Blackbird 11- Attack Dogs En zo nodig met hardline en dual mags, killstreaks zijn er om je K/D te boosten, probeer lage killstreaks te ontwijken behalve bij Demolition/Domination. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Dat zijn ook wel mijn scores lol. Ik loop meestal gewoon rond in de map (anders gaan ze je toch camper noemen), en vaak als ik dan wil schieten moet mijn character eerst nog helemaal stilstaan, of ziet de andere persoon mij eerst, of staat er iemand anders achter mij of zo die mij dan nog kan vermoorden xD. Ik snap niet hoe mensen like 30 - 1 kunnen halen . Bij mij zou het eerder omgekeerd zijn xD. QFT. Sommige mensen lijken een reactiesnelheid te hebben van een vlieg, die zijn ook altijd te snel om dood te slaan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 QFT. Sommige mensen lijken een reactiesnelheid te hebben van een vlieg, die zijn ook altijd te snel om dood te slaan. Lol, ik heb dat.. Bij gungame als ik iemand langs me hoor, draai om en binnen halve seconde is diegene dood. Alleen gaan ze zeiken dat je aimbot hebt. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Daarvoor is het handig om je sensitivity hoog te zetten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Dat is ook mijn doel. Als ik 15e ben zou mijn ratio ongeveer zo hoog moeten zijn. Ondanks ik 3 prestiges negatief stond Probeer deze killstreaks: 3- UAV 8- Blackbird 11- Attack Dogs En zo nodig met hardline en dual mags, killstreaks zijn er om je K/D te boosten, probeer lage killstreaks te ontwijken behalve bij Demolition/Domination. Ik begrijp dat je wil helpen, maar scores als 13-10 haal ik nog maar zelden dus het is niet echt nodig om me hulp te geven.. Momentaal staat er Spy Plane, Care Package en Chopper Gunner aan en ik speel er goed genoeg mee Toch bedankt, man en als je eens wil spelen kan je me altijd inviten. Mischien lukt het dan nog beter Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Is t nou echt waard om 90 (of 105, hoeveel mappacks zijn er al uit?) in één game te stoppen? (of zelf 120, 135 of 180, 195)? Gaat mij imo een beetje ver, heb je een nieuwe uitlaat, fiets, stereo, tv of gewoon 80 biertjes in de stad voor? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Is t nou echt waard om 90 (of 105, hoeveel mappacks zijn er al uit?) in één game te stoppen? (of zelf 120, 135 of 180, 195)? Gaat mij imo een beetje ver, heb je een nieuwe uitlaat, fiets, stereo, tv of gewoon 80 biertjes in de stad voor? Ja maar je hebt langer plezier aan die game dan aan die biertjes, en als je het leuk vind, why not? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Is t nou echt waard om 90 (of 105, hoeveel mappacks zijn er al uit?) in één game te stoppen? (of zelf 120, 135 of 180, 195)? Gaat mij imo een beetje ver, heb je een nieuwe uitlaat, fiets, stereo, tv of gewoon 80 biertjes in de stad voor? 12 mappen, 3 mappacks, dude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.