Jimmiefitz Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Nou, ik ben het wel met hem eens dat het aardig duur is. Er waren 14 standaard maps, 30 met de mappacks erbij, dat is evenveel voor de hele game. Reageren
vice Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 (bewerkt) Valt te zien xD. Ik vind het niet waard. Ja, de maps zijn leuk zien er leuk uit (heb ze niet), maar ik had heel Black Ops voor ongeveer de prijs die je betaald voor die 3 mappacks. En daar zitten standaard al zo'n 15 - 16 MP maps in, zonder de single player en zombies bijgerekend. Ik weet niet, valt te zien of je ervoor wilt betalen. Ze zouden van mij wel eens een gratis mappack mogen uitbrengen. Ze brengen tenslotte al regelmatig een game uit*, en het word door veel mensen gekocht wereldwijd. Dan mogen ze toch ook eens iets terugdoen voor de fans . *1 keer om de 2 jaar vind ik vrij veel. Bewerkt: 6 juli 2011 door vice Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Is er iemand hier die eventueel een montage kan maken van mijn File Share? Ik kan maar geen BO-account aanmaken op de site dus ik kan niet aan mijn filmpjes geraken Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Je bedoelt dat iemand het moet uploaden naar de site? Zodat jij er iets mee kan? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Nou eh, iedereen post hier hun eigen filmpjes maar ik heb geen idee hoe je er aan moet geraken? Ik geloof wel dat het iets te maken heeft met de Theater Beta shit op de website? Maar sowieso kan ik daar geen account op aanmaken, ik krijg steeds een foutcode.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Volgens mij had jij hier toch al is een filmpje geplaatst? Je moet naar callofduty.com, dan naar Theater, je YouTube kanaal invullen en alles wat daar staat, en dan linken naar je Xbox Live, dan moet het lukken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Kan iemand mij uitleggen wat "COD BO - Mod Tools BETA" is in steam? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Kan iemand mij uitleggen wat "COD BO - Mod Tools BETA" is in steam? Die heb je vaker ook bij andere games bij steam. Bijvoorbeeld Portal 2 heb je die zooi ook en dat pakketje bevat Hammer Editor om eigen maps te maken en nog leuk goeds die ik niet echt ken. De hebbedingetjes die erin zitten zijn: • Launcher. • Asset Manager. • EffectsEd. • AssetViewer. • Maya 2009 Exporter Plugins. • Reference materials: Maya src files, scripts, example mods, xmodel exports, texture assets. Kortom, als je zelf wilt gaan klieren met het spel, eigen wapens modelen, compilen, scripten en importeren bijvoorbeeld. (Maya exporter plugin is eentje voor modeling dacht ik). Eigen maps gaan maken en dergerlijke, ikzelf raak er geen wijs uit omdat ik er niets van snap of te snel afgeleid ben om nog maar iets te forceren met die 'tools'. Nouja, wel leuke dingetjes als je er wat van kan. Ik zou zeggen, launch die handel en kijk zelf wat je er allemaal mee kan Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 (bewerkt) Volgens mij had jij hier toch al is een filmpje geplaatst? Je moet naar callofduty.com, dan naar Theater, je YouTube kanaal invullen en alles wat daar staat, en dan linken naar je Xbox Live, dan moet het lukken. Dat was door zwierd geupload Ik ga even checken wat je daar uitlegt, hé EDIT: Kijk, je hebt een account nodig zoals ik al uitlegde en ik kan geen account aanmaken. Hij geeft oftewel aan dat het e-mailadres al in de database is opgeslagen oftewel: er is al een account aangemaakt met dat e-mailadres. Of hij geeft aan dat een 'unexpected error' is opgekomen.. Bewerkt: 8 juli 2011 door TekaLoca Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Dan probeer je het met een ander e-mailadres. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Kan iemand mij uitleggen wat "COD BO - Mod Tools BETA" is in steam? Die heb je vaker ook bij andere games bij steam. Bijvoorbeeld Portal 2 heb je die zooi ook en dat pakketje bevat Hammer Editor om eigen maps te maken en nog leuk goeds die ik niet echt ken. De hebbedingetjes die erin zitten zijn: • Launcher. • Asset Manager. • EffectsEd. • AssetViewer. • Maya 2009 Exporter Plugins. • Reference materials: Maya src files, scripts, example mods, xmodel exports, texture assets. Kortom, als je zelf wilt gaan klieren met het spel, eigen wapens modelen, compilen, scripten en importeren bijvoorbeeld. (Maya exporter plugin is eentje voor modeling dacht ik). Eigen maps gaan maken en dergerlijke, ikzelf raak er geen wijs uit omdat ik er niets van snap of te snel afgeleid ben om nog maar iets te forceren met die 'tools'. Nouja, wel leuke dingetjes als je er wat van kan. Ik zou zeggen, launch die handel en kijk zelf wat je er allemaal mee kan Dat is er nog niet zo lang of wel? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Dan probeer je het met een ander e-mailadres. Dat is het probleem; ik heb het met alle 3 mijn email adressen geprobeerd en geen een werkt Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 OMG, deed zonet Domination op Kowloon samen met Nick. Heb ik een CarePackage zit er een Chopper Gunner in, is de match voorbij Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Ik ging gisteren 1-7, toen had ik een Spectre opgepakt en kon ik nog net Care Package halen. En wat zat er in; Chopper, op het einde van de match. Kwam zeer slecht uit maar ik wist toch nog 13-10 te staan naar het einde toe Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.