>$bram$< Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Ik zie tegenwoordig minder hackers/cheaters gezien dan normaal ^^ Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ik zie tegenwoordig minder hackers/cheaters gezien dan normaal ^^ Je hebt nu allemaal mensen die gaan Glitchen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Waarom gaat de vijand je haten als je hun niet triple capt? Ik kreeg van 2 tegenstanders de titel: Kill-Whore omdat we hun niet gingen triple cappen maar spawntrappen... Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Verdomd, had ik vandaag een mooie Tomahawk Kill op Havana, staat de match niet bij Recent Games. Zou tijd worden dat ze dat ook een keer gaan verbeteren! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Werd je gisteren niet geowned door een Tomahawk-kereltje? :$ Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 :$ Iedereen wordt wel eens geowned. Maar ik ga nu Warlord Pro halen en dan ga ik ook even Tomahawken! Wie gaat altijd Dashboarden als z'n Ratio niet positief is? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. .....ok ik zie het nut er niet van omdat te doen, na een jaartje spelen en je beste potjes in je fileshare te doen kan je net doen alsof je MLG pro bent......maar we zullen zien.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. .....ok ik zie het nut er niet van omdat te doen, na een jaartje spelen en je beste potjes in je fileshare te doen kan je net doen alsof je MLG pro bent......maar we zullen zien.. Nee, bram, jij bent zo'n pro. Iedereen weet natuurlijk dat jij heel erg pro bent. Daarom maak jij nooit video's voor andere mensen. Het is gewoon een informatie filmpje over hoe Killstreaks er van dichtbij uitzien en wat ze doen. Waarom meteen zo'n kritiek over iets wat je nog niet gezien hebt. Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. .....ok ik zie het nut er niet van omdat te doen, na een jaartje spelen en je beste potjes in je fileshare te doen kan je net doen alsof je MLG pro bent......maar we zullen zien.. Jij hebt overal kritiek op. Als het je niet interesseert, waarom ga je dan reageren? Laat Nick gewoon doen wat hij wil, ik vind het best wel leuk bedacht. Wat Nick al zei jij bent zo Pro, Pro in negatief zijn! Reageren
Svenie Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 En graag terug ontopic nu. Discussies kunnen altijd via PM worden gehouden. Bedankt. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ok voor Nick en de hele gang zet ik even iets op een rijtje, oftewel wat bedoel ik en wat NIET. Wat ik NIET bedoel met wat ik gezegt heb is dat je het niet moet doen, dat ik zeg dat ik het nut er niet van in zie betekent niet dat ik of anderen het niet leuk vinden om te zien. Er zijn vele andere dingen die niet nuttig lijken maar wel leuk/mooi/creatief zijn. Ten tweede bedoel ik ook niet dat ik zelf PRO ben, ik zeg alleen dat als je alle killstreaks uit je hele CoD carriere gaat gebruiken dat mensen een verkeerd beeld van jouw krijgen. Dus wat ik je wil meegeven is: Probeer zoveel mogelijk footage te gebruiken die dicht bij elkaar liggen (Dus bijv. alleen uit je laatste 3 prestiges). Geef de indruk dat het allemaal verschillende dingen zijn, dus ga niet 1 streak 7 keer met special effects uit andere hoeken gebruiken. En over video's van mij, zodra ik mijn loon binnen heb (Daarmee ga ik een dazzle kopen) en je op mijn kanaal kijkt zal je dan in je broek schijten van het aantal gameplay wat ik ga posten. En voor Flokkert, ouwe rukker. Lees voortaan de hele berichten, er staat bijv: "We zien wel" wat ook wel in volksmond betekent, ik weet niet hoe het eruit gaat zien, maar ik zal wel gaan kijken. En "Ik zie het nut er niet van in" lees weer de tekst bovenaan deze post. En PRO ben ik niet, of eigenlijk ALLEEN voor jouw. Misschien kan je eens gaan leren interpreteren (Lees: Weten wat er mee bedoelt word) wat posts aan gaat. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Was dit vroeger geen topic waar we konden praten over Black Ops? Overigens kan ik eindelijk mijn Combat Record weer bekijken (Prestige 5 level 13). Best blij over mijn progress Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. je MLG pro bent Ik zet tenminste geen MLG als avatar zoals jij. Ik ga vanmiddag verder met de filmpjes. UAV - Counter UAV - Care Package - Napalm - Mortar Team - Sentry Gun - Sam Turret - Attack Helicopter gedaan. Zijn niet uitgebreid maar de laatste en hoogste killstreaks doe ik wel lang en uitgebreid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.