>$bram$< Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Ik ben nu weer een paar clips aan het uploaden op YouTube. Ik ga ook een "Killstreak-Montage" maken met daarin alle killstreaks. Ik probeer daar mijn 100e video van te maken. Hoe bedoel je killstreak montage? 100x UAV per seconde? Alle Killstreaks en dan beste moves ervoor. je MLG pro bent Ik zet tenminste geen MLG als avatar zoals jij. Ik ga vanmiddag verder met de filmpjes. UAV - Counter UAV - Care Package - Napalm - Mortar Team - Sentry Gun - Sam Turret - Attack Helicopter gedaan. Zijn niet uitgebreid maar de laatste en hoogste killstreaks doe ik wel lang en uitgebreid. Speciaal voor jullie heb ik dat gedaan! I knew you guys like it! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 (bewerkt) Ik ben trouwens op het idee gekomen om eerst een trailer voor mijn killstreak montage te maken. Trailer: Montage is ook klaar, hij is alleen al een paar uur bezig met die audioruil. Bewerkt: 12 juli 2011 door NickOwnage Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Wat erger me ik toch aan noobs, die, als ze 1 keer door zombies worden geownd, onmiddellijk /ragequiten en blijkbaar is diegene dan nog host ook -.- Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Wat erger me ik toch aan noobs, die, als ze 1 keer door zombies worden geownd, onmiddellijk /ragequiten en blijkbaar is diegene dan nog host ook -.- Ik erger me er vooral aan dat er steeds meer noobs komen die het blijkbaar normaal vinden om constant je zombies te stelen, hun punten opsparen en gewoon wachten tot iemand een deur gaat openen.. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=e_H8L9WFG0U Gewoon omdat het kan....Mijn huidige capture ding is nogal slecht en Windows Movie maker wilt niet echt renderen, hij loopt elke keer vast.... Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Welke CC heb je? Pinnacle Video Transfer....maar ik ga binnenkort de Roxio HD Game Capture halen. Dus ik heb geen zin om nog Video-S kabels te halen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Wat erger me ik toch aan noobs, die, als ze 1 keer door zombies worden geownd, onmiddellijk /ragequiten en blijkbaar is diegene dan nog host ook -.- Ik erger me er vooral aan dat er steeds meer noobs komen die het blijkbaar normaal vinden om constant je zombies te stelen, hun punten opsparen en gewoon wachten tot iemand een deur gaat openen.. Haha, heb ik ook. In het begin heerst er altijd een rivaliteit om punten te halen. Dan zijn er altijd wel noobs die een granaat door je raam werpen, maarja. En ook wachten met een deur te openen, ook al zijn er te veel zombies, toch weigeren ze te openen. Of ook spelers die niets anders doen dan magic box TIJDENS een ronde, worden ze geowned door zombies, /ragequiten ze en staat er voor de zoveelste keer: "Host ended game". Heb ik nu al 10+ keer gehad op 2 dagen tijd. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Wat erger me ik toch aan noobs, die, als ze 1 keer door zombies worden geownd, onmiddellijk /ragequiten en blijkbaar is diegene dan nog host ook -.- Ik weet wat je bedoelt maar van dat laatste heb ik niet zoveel last. 9/10 keer ben ik de host en bij die 1/10 keer verlaat de host het spel niet. Wat erger me ik toch aan noobs, die, als ze 1 keer door zombies worden geownd, onmiddellijk /ragequiten en blijkbaar is diegene dan nog host ook -.- Ik erger me er vooral aan dat er steeds meer noobs komen die het blijkbaar normaal vinden om constant je zombies te stelen, hun punten opsparen en gewoon wachten tot iemand een deur gaat openen.. De laatste tijd zie ik dat niet meer zoveel. Maar ik weet wel wat je bedoelt. Dan gaan ze in het begin van het spel langs alle raampjes rennen en er granaten doorheen donderen. Of dat ze je niet komen reviven terwijl ze daar een goede kans voor hebben.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 (bewerkt) Ja, maar gisteren had ik dus weer de beste zombies op Call Of The Dead; In het begin komt er een noob de hele tijd mijn zombies die ik schiet knifen, vervolgens zit er een die constant op Romero staat te schieten, en de ander probeert grappig te doen en moest 7x gerevived worden.. Daarna probeer ik de Mystery-box, had nog maar 1000 punten over en dan krijg je zo'n Sniper-geweer, dan komt die noob die al zijn punten had opgespaard eraan, probeert het één keer en gelijk een Ray Gun. Dan heb je echt het gevoel van "Screw you!". Bewerkt: 13 juli 2011 door R-fl3x Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Zonet even m'n eerste potje van de dag gespeeld, begint goed. Stond 38 om 8, en had m'n doggies even gehaald! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Nice man! Ik probeer telkens die 360 van Jungle rock af maar lukt niet.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Nick is Pro, hij stond zonet 18 om 45. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Nice man! Ik probeer telkens die 360 van Jungle rock af maar lukt niet.. Was dat toen wij in dezelfde game zaten? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) Ja. Paar dagen geleden: Ik spring van Jungle Rock af ben geflasht. Maak schijnbaar een 360 terwijl ik verblind ben. En krijg een Awesome bankshot kill. Ik ben nu bezig met uploaden. Bewerkt: 14 juli 2011 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.