R-fl3x Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) Net de maps van First Strike allemaal gespeeld, en ze zijn naar mijn mening echt véél leuker om te spelen dan die van Escalation. Vooral Kowloon en Stadium. Bewerkt: 14 juli 2011 door R-fl3x Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Annihilation is nog leuker, dat zie je in het begin van augustus nog. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Annihilation is nog leuker, dat zie je in het begin van augustus nog. Annihilation ga ik denk 'k niet kopen, heb nu al twee mappacks en dat is voor mij wel genoeg.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 Daarjuist ronde 17 op Ascension. Had een Famas en een RPK al gepack-a-punched, komen die irritante Space Monkeys die m'n Juggernog en Speed Cola stelen. Ik hol vlug naar de Flopper machine, juist te laat, en die apen sluiten me in = 'Game Over'.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 (bewerkt) Was vandaag met een kameraad bezig met een Tomahawk Across Map montage. Waren we klaar moesten we hem renderen. Video duurt 4 minuten. Kan hij hem niet renderen omdat me laptop telkens crasht. Dus waarschijnlijk maken we hem morgen bij hem thuis. En zetten we hem @ youtube. Ik kan zelf met programmatje wel ff een trailer maken. --- Trailer is af, nu alleen nog uploaden op Youtube. Lol, filmpje van 1 minuut duurt 45 minuten uploaden.. Bewerkt: 16 juli 2011 door NickOwnage Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Gister heel even op de PC gedaan, moest eerst even weer inkomen en daarna haalde ik ratio's van net boven de 1. De mensen die niet serieus of al hun punten gaan opsparen bij zombies is echt irritant. Maak ik bijvoorbeeld met wat andere al die deuren open, ga ik dood en heb ik heel weinig punten om nieuwe wapens te kopen en loopt die ander nog leuk met 5000 punten ofzo. :\ Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Gister heel even op de PC gedaan, moest eerst even weer inkomen en daarna haalde ik ratio's van net boven de 1. De mensen die niet serieus of al hun punten gaan opsparen bij zombies is echt irritant. Maak ik bijvoorbeeld met wat andere al die deuren open, ga ik dood en heb ik heel weinig punten om nieuwe wapens te kopen en loopt die ander nog leuk met 5000 punten ofzo. :\ Yep, zo gaat dat. Reageren
vice Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Ik open zelden zelf deuren, maar mijn punten gaan ook op, omdat ik vaak een nieuw wapen koop . v Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 De nieuwe DLC "Annihilation" is aangekondigd! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Je bedoelt voor PS3 en PC ofzo? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 PC, PS3, en Xbox 360 lijkt mij Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Nee, voor Xbox is die al een tijdje uit. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 ow... wist ik niet, maar op steam is hij voor pc aangekondigd Nadat ik een nieuwe PC heb, ga ik BO kopen, en als MW3 leuk is, dan die ook Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Xbox FTW! Vandaag nog even BO gedaan, maar speel de laatste 2 dagen ontzettend slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.