Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Net de maps van First Strike allemaal gespeeld, en ze zijn naar mijn mening echt véél leuker om te spelen dan die van Escalation. Vooral Kowloon en Stadium. :puh:

Bewerkt: door R-fl3x
  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Annihilation is nog leuker, dat zie je in het begin van augustus nog. ;)

Annihilation ga ik denk 'k niet kopen, heb nu al twee mappacks en dat is voor mij wel genoeg.. :N

Geplaatst:

Daarjuist ronde 17 op Ascension. Had een Famas en een RPK al gepack-a-punched, komen die irritante Space Monkeys die m'n Juggernog en Speed Cola stelen. Ik hol vlug naar de Flopper machine, juist te laat, en die apen sluiten me in = 'Game Over'.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Was vandaag met een kameraad bezig met een Tomahawk Across Map montage. Waren we klaar moesten we hem renderen. Video duurt 4 minuten. Kan hij hem niet renderen omdat me laptop telkens crasht. Dus waarschijnlijk maken we hem morgen bij hem thuis. En zetten we hem @ youtube. :)

Ik kan zelf met programmatje wel ff een trailer maken. :puh:

---

Trailer is af, nu alleen nog uploaden op Youtube. Lol, filmpje van 1 minuut duurt 45 minuten uploaden.. :cab:

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Gister heel even op de PC gedaan, moest eerst even weer inkomen en daarna haalde ik ratio's van net boven de 1. :D

De mensen die niet serieus of al hun punten gaan opsparen bij zombies is echt irritant. Maak ik bijvoorbeeld met wat andere al die deuren open, ga ik dood en heb ik heel weinig punten om nieuwe wapens te kopen en loopt die ander nog leuk met 5000 punten ofzo. :\

Geplaatst:

Gister heel even op de PC gedaan, moest eerst even weer inkomen en daarna haalde ik ratio's van net boven de 1. :D

De mensen die niet serieus of al hun punten gaan opsparen bij zombies is echt irritant. Maak ik bijvoorbeeld met wat andere al die deuren open, ga ik dood en heb ik heel weinig punten om nieuwe wapens te kopen en loopt die ander nog leuk met 5000 punten ofzo. :\

Yep, zo gaat dat. :7

Geplaatst:

ow... wist ik niet, maar op steam is hij voor pc aangekondigd :puh: Nadat ik een nieuwe PC heb, ga ik BO kopen, en als MW3 leuk is, dan die ook

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...