Flokkert Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 meer gewoon extreem lucky en dit van mij dan http://www.youtube.c...t=ULhmuMm0ffg9A Dat is toch echt het beste filmpje wat ik hier heb gezien ! is teminste veel meer skill voor nodig dan een tomahawk in de lucht gooien en dan wachten. Pff, een beetje gaan spawn killen, nou dat is moeilijk! Dat kan m'n oma zelfs. En jij gooit daarom ook je tomahawk naar de spawn plek van de tegenstander? 1 of 2, maar check hoe hij in dat filmpje zit te sprayen. Ik gooi alleen een tomahawk en kill er maar één, ik ga niet sprayen en het hele team neer schieten. Reageren
blackops Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 (bewerkt) Ja, maar wat hij deed was flink in de rondte schieten. Dat noem ik geen skill, tomahawks across map gooien is ook geen skill. Maar dit ook niet. Okey dan nick.. wat is dan volgens jou 'skill' ? -- kleine note, als je bijvoorbeeld zegt een 360noscopedoubletap maken dan zeg ik natuurlijk, dat lukt mij ook wel alleen doet mijn k/d niet zo goed @ flokkert, als je dat elke ronde 1 keer probeert heb je er vanzelf wel eentje @ gtatop dankuwel kleine edit, had deze nog staan @ YT http://www.youtube.com/watch?v=7dtBXPUIeVI&feature=BFa&list=UUS40uiFWWAFM&index=38 Bewerkt: 24 juli 2011 door blackops Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik vind skill dat je dat filmpje met die AK47 kan en dat met álle wapens in het spel. Dus niet alleen met een van de sterkste wapens van het spel. Maar ook met bijvoorbeeld Kiparis en Skorpion. Ik kan vrij wel met elk wapen wel opschieten. Als je dat allemaal kan, dan heb je pas echt skills. Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik vind skill dat je dat filmpje met die AK47 kan en dat met álle wapens in het spel. Dus niet alleen met een van de sterkste wapens van het spel. Maar ook met bijvoorbeeld Kiparis en Skorpion. Ik kan vrij wel met elk wapen wel opschieten. Als je dat allemaal kan, dan heb je pas echt skills. iedereen kan met automatic rifles schieten zo zie ik dat maar de kunst is om met bv een handgun of sniper rifle te leren omgaan in black ops zitten de real qscopers velen zeggen dat het om puur geluk gaat als je Qscoped maar in mijn ogen valt het te leren in mw2 had ik dat scopen na een dag al door was super simpel. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 In MW2 is het ook supersimpel. Ik vind niet meteen dat je echt goed ben als je kan Qscopen in Black Ops hoor. Tis kwestie van voor aimen en dan jezelf soms nog ff corrigeren. Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 In MW2 is het ook supersimpel. Ik vind niet meteen dat je echt goed ben als je kan Qscopen in Black Ops hoor. Tis kwestie van voor aimen en dan jezelf soms nog ff corrigeren. jep dat is juist de truc ervan en dat is er zo leuk aan daar leer je teminste iets van en kun je echt goed in worden. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik werd vandaag getomahawkt across the map, ik ging dus die kill cam kijken en die tomahawk vloog naast me en in één keer was ik dood. Slaat gewoon nergens op, ik was toen een beetje boos :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Dat is een van de dingen die ik nooit wil meemaken op dat spel.. Reageren
blackops Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik was bezig met een klein projectje met kills van alle wapens wait ik render em wel even Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Kan iemand me een paar tips geven om te beginnen met Quickscopen? Ik wil het graag leren in BO. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Oefen wat tegen de bots op Combat Training. Zet ze op Recruit en op 4 tegenstanders, neem de L96A1 en oefen gewoon even. Wat je dan kan doen is af en toe je snipe nemen online en het daar proberen als je klaar bent met oefenen op CT, lukt het niet, ga dan weer oefenen zou ik zeggen. Ikzelf vind het quickscopen op BO nog best makkelijk en ik heb ook uren besteed aan Combat Training dus het zal ook wel lukken denk ik, hé Reageren
blackops Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik vind skill dat je dat filmpje met die AK47 kan en dat met álle wapens in het spel. Dus niet alleen met een van de sterkste wapens van het spel. Maar ook met bijvoorbeeld Kiparis en Skorpion. Ik kan vrij wel met elk wapen wel opschieten. Als je dat allemaal kan, dan heb je pas echt skills. 1. Oh ja, op de pc is de ak echt een zwaar underused wapen, niemand gebruikt em eigenlijk het is allemaal famas AUG en galil 2. in hardcore merk je niet echt veel verschil in onder of overpowered, omdat je toch binnen 2 kogels dood bent Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Zonet 45-13 gehad op array, met demolition Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Net mijn eerste Choppertje van de week gehaald op Launch met Flok. Geeindigd met 43-10 Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zKAob_tKZRM&feature=channel_video_title Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.