Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

ik heb gelezen dat er een limiet is van 18 spelers op de PC

maar is dit ook voor de Xbox 360?

Deze limiet is voor zowel de PS3, PC als Xbox 360.

Dus je speelt nu met 18 man in plaats van 12 in een lobby op PS3 en Xbox 360? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dus je speelt nu met 18 man in plaats van 12 in een lobby op PS3 en Xbox 360? :puh:

Dit hangt af van de gamemode, net zoals in MW2 het geval was. In Ground War speel je weer met 18 spelers, maar de meeste andere modes (CTF, Headquarters, Demolition,..) met 12 spelers. Free-for-All met 8 spelers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De online modus van Call of Duty (Modern Warfare 2, en de vorige delen) hebben altijd iets magisch in mijn ogen. De game-modes zijn vaak niet te gecompliceerd en je kan het makkelijk oppakken. Je hebt niet heel veel skill nodig om toch een leuke tijd te beleven. De wapens zijn vet en het matchmaken werkt prima. Ik speel nog steeds Modern Warfare 2 en zoals Velaro zei is dat het leukst met een party vol met vrienden. Een beetje ouwehoeren en tegelijkertijd lekker knallen. Wat wilt een mens nog meer? :)

LOL? In MW2 word je party gewoon opgesplitst en duurt het soms n paar minuten voordat n game voor je gevonden word en krijg je vaak genoeg gelul dat je connectie met de host verliest.

Hehe, oké goed daar heb je gelijk in maar het hele idee van matchmaken vind ik goed. Ik hou er nooit van om de hele tijd te zoeken naar een bepaalde lobby die net goed is enzovoorts.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws. Tactical Insertions worden geblokt in Core FFA Hardcore FFA :) Geen boosters meer. En als mensen dan toch boosten, kan je naar Theater, een filmpje van ze maken en ze vervolgens reporten.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen booste voor nukes of camo's. Aangezien er geen nukes meer inzitten (Wat ik zeer goed vind) en je geen camo's kan verdienen door headshots maar met cod money, zal er heel wat minder geboost worden. Enige reden dat ik kan bedenken is dat ze voor cod money gaan boosten.

Link to comment
Delen op andere websites

De engine van World At War wordt weer gebruikt en een beetje opgeleukt, dus ze zijn denk ik, zoals Velaro al zei, iets minder.

En die engine was op zijn beurt al een upgrade van de Modern Warfare 1-engine.. :7

Sorry Visser en Axelectric.

Alleen vind ik het haast belachelijk dat iemand zegt dat Black Ops slechte graphics heeft.

Geweldig kan je ze ook niet noemen, als je weet dat ze minder goed zijn dan een game van een jaar oud. Er zou toch wel iéts van vooruitgang mogen zijn?

Ik vind die filmpjes aardig mooi hoor! Wedden dat ik hier weer als eerste 10e Prestige ben? :D

Als je het alleen speelt om zo snel mogelijk 10prestige te zijn is er toch ook geen reet aan?

Vind ik ook. Je hoeft trouwens niet echt veel skills te hebben om 10e prestige te zijn, je moet gewoon heel veel spelen. En met MW2 was je (NickOwnage) niet bepaald snel 10e prestige. (qua speeltijd) ;)

Als er weer een prestige-hack is, ga ik waarschijnlijk sowieso niet eens in prestige gaan. Verder wordt dit weer een game die me heel lang gaat bezighouden en die vooral leuk is om samen met vrienden in een party te spelen.

21 dagen speeltijd. ;) Misschien niet snel. Maar was me eerste shooter op Xbox360 naast GoW2 Ben de 1e 4 prestiges al 11 dagen bezig geweest daarom! En het boeit me niet dat je me no-life vindt. Ken jullie in Rl toch niet. Vrienden van me vinden me ook no-life maar zijn het zelf ook..

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat laatste serieus bedoeld? Ik bedoel, wat willen ze dan doen? Ze kunnen het er toch ook vrij weinig aan doen dan? Ik bedoel het is toch niet illegaal ofzo iets?

Ik weet het ook niet. Treyarch kan en mag mensen niet bannen van de Microsoft servers, daar hebben ze gewoon weg het recht niet toe. Misschien verlies van XP of CoD money.

Misschien is dit nogal dom, maar hoe verdien je cod money :) ?

Door het spel te spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je challenges nu kopen hea ;) Dus als jij heel goed bent met een UMP45 (bijv) kan je het beste challenges van de UMP45 kopen :)

Ook heb je zogenaamde 'gokmodes', lage inzet, gem. inzet en hoge inzet, word je 1ste = jackpot, word je laatste = screwed. overige plaatsen zelf invullen :)

Ik vind dit systeem heerlijk, zo blijven je spullen ook GAME tijd staan (bijv. als jij iets koopt voor 1 dag, kan je er 1 dag mee spelen, en niet maar een paar uur omdat je dan geen internet meer had ofz.

En geen commando meer, <3<3<3<3

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je challenges nu kopen hea ;) Dus als jij heel goed bent met een UMP45 (bijv) kan je het beste challenges van de UMP45 kopen :)

Ook heb je zogenaamde 'gokmodes', lage inzet, gem. inzet en hoge inzet, word je 1ste = jackpot, word je laatste = screwed. overige plaatsen zelf invullen :)

Ik vind dit systeem heerlijk, zo blijven je spullen ook GAME tijd staan (bijv. als jij iets koopt voor 1 dag, kan je er 1 dag mee spelen, en niet maar een paar uur omdat je dan geen internet meer had ofz.

En geen commando meer, <3<3<3<3

Die 'Contracts' worden heel gaaf lijkt mij. Je kan bijvoorbeeld een SMG Contract kopen die je meer money geeft met SMG kills. Zo verdien je snel je Contract bedrag terug + meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...