Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is overigens nog uitgelekt:

"Details have just surfaced for the fourth map pack for Call of Duty: Black Ops, titled Retaliation. While Treyarch has only recently began development on the map pack, we still have quite a bit of information on it. There will be four multiplayer maps included in the map pack, titled Mansion, Cargo, Metro, and Harbor. Mansion takes place in Castro's secret compound in Cuba. Cargo takes place in an frozen shipping center in Greenland. Metro takes place in an urban city in Vietnam. Harbor takes place in an abandoned shipyard in America. The map pack will also include a new Zombies map titled Quarantine, set in Area 51, the highly controversial military base in Nevada. The map pack is set to come out in early September."
  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

NOG één. :duh:

Die mappacks zijn gewoon uitmelkerij..

Call of duty 2: de call of duty

De latere call of duty's, DLC's voor 50-70 euro per stuk.

En dan nog voor elke DLC 5 DLC's voor 15 euro per stuk :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit mappack koop ik in ieder geval niet. Bij elk mappack had ik uiteindelijk spijt dus het gebeurd niet nog eens..

Overigens nog wat anders; vandaag weer een topmatch gehad bij Demolition met Flokkert. In het begin ging ik niet supergoed, maar toen haalde ik mijn Chopper Gunner, stond ik 42-8 en dan gooide ik nog een Care Package en verassing: Gunship :sigaar: 65-10 geeindigd..

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Ze zouden echt de zombie maps los moeten verkopen, dat zou veel beter zijn :puh:

Inderdaad, voor een groot deel kocht ik First Strike en Escalation eigenlijk gewoon voor de nieuwe zombiemaps. :puh:

Geplaatst:

ik heb ze alle 3, alleen voor de zombie maps. maar de 4de komt er waarschijnlijk niet, ik speel shangri-la enz niet meer en €15 is best veel voor 1 map die je ff speelt..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...