Flokkert Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Haha .Senne. Zeker over hun Spawn heen gegooid? Demolition? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Heb al zo vaak gehad dat ik 2x door mijn eigen napalm heen ging Reageren
.Senne Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Haha .Senne. Zeker over hun Spawn heen gegooid? Demolition? Domination, daar veranderen de spawns vanaf dat er napalm op zit dus dit gebeurt niet al te vaak. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 (bewerkt) Ze zouden echt de zombie maps los moeten verkopen, dat zou veel beter zijn Inderdaad, voor een groot deel kocht ik First Strike en Escalation eigenlijk gewoon voor de nieuwe zombiemaps. Hetzelfde hier en ik speel ze niet eens veel. Geef mij maar Kino. Bewerkt: 1 augustus 2011 door Axelectric_ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik die nooit zombies speel, vindt Shangri-La nog steeds de mooiste en leukste. Alleen Napalm-kerel kan irritant zijn.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Vandaag na een tijdje MW2 spelen nog eens BO gedaan, en man ik suck zo hard. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Vandaag eerste match gespeeld, meteen twee Choppertjes gehaald. Heb er alleen zeer weinig kills mee kunnen maken aangezien ze mij al snel weer uit de lucht hadden gehaald.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik had Chopper uit Care Package, en werdt ook uit de lucht gehaald. En nu met Teka BO spelen. :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Napalm Strike FTW, Flok Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Ascension FTW! :$ Heb ik maar 3 keer gespeeld en vond er niks aan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Eindelijk prestige 6 na een hele dag spelen, (Double-XP plus ik was al level 48. Epic fail dus) Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik ben lekker 14e Prestige En ben nu volgens mij level 25 ofzo, weer ik niet precies. Maar heb m'n eerste Goldon Camo al op m'n Famas Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Zeer fijn spelen met de gouden Famas van Flok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.