Flokkert Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Zeker, de eerste match met m'n Goldon Camo speelde ik wel vrij goed, alleen jammer dat je steeds gingen campen bij de vlaggen (Domination). Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Zonet één potje search gespeeld. 4-1 gewonnen, nu nog even één doen. Het valt me op dat veel mensen geen surpressor meer gebruiken (Gebruik hem zelf ook niet meer). Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik gebruik nog steeds een suppressor op mijn Galil. Bij andere wapens gebruik ik deze niet. Ben overigens nu druk aan de slag met het derde DLC pack welke afgelopen donderdag is uitgekomen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik gooi suppressor ook enkel op de Galil, af en toe ook op de AK47 maar ik ben er net achter gekomen dat het beter is met Dual Mag (voor mij dan). Overigens vandaag weer 10 levels gedaan. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Treyarch heeft vannacht het vierde en waarschijnlijk laatste Map pack aangekondigd. Dit map pack heeft de naam Rezurrection meegekregen en zal geen multiplayer maps bevatten. Het zal de vier maps van Call of Duty: World at War bevatten plus een nieuwe genaamd 'Moon'. Als jij de hardened Edition of Prestige Edition van het spel bezit zal dit map pack volledig gratis zijn. De enige toevoeging die het dan ook geeft zal de map 'Moon' zijn. Details Rezurrection map pack: Een compleet nieuwe multiplayer map genaamd 'Moon' De vier re-mastered levels van Call of Duty: World at War: "Nacht der Untöten," "Verrückt," "Shi No Numa," en "Der Riese," Een opgeknapte zombie soundtrack met daarin drie tracks die niet eerder gekocht konden worden Een nieuw zombie "Moon" Thema Vanaf 23 augustus zal het Rezurrection map pack beschikbaar zijn op de Xbox Live Marketplace en waarschijnlijk één maand later op de PlayStation 3 en de PC. In de Marketplace zal je hem kunnen aanschaffen voor een prijs van 1200 Microsoft points. Als je dus al de Hardened of Prestige Edition van het spel bezit moet je hem gewoon opnieuw downloaden. Als je dit hebt gedaan zullen de extra dingen ook voor jou beschikbaar zijn. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ja, eindelijk komen de WAW maps op DLC. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Leuk hoor, daar komen ze nu mee af, de 4 zombielevels die al in een andere COD zaten, en weer voor een dikke 15 euro volgens mij? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Het map pack wordt overigens gratis aangeboden aan eigenaars van de Hardened en Prestige Edition van Call of Duty: Black Ops, als een bedankje aan de hardcore fans voor de steun sinds de launch. Dit vind ik echt smerig. Er zijn zoveel mensen met de normale Black Ops die ook alle drie de mappacks hebben gekocht en dan krijgen alleen degene die de Prestige/Hardened Edition het gratis mappack. Als je begint te tellen joh, 60 + 15 (x3) = €105. Hoeveel kosten die Prestige/Hardened Editions dan? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik koop geen van die mappacks meer, ik wacht gewoon af op MW3. ^^ Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik koop die Map packs ook niet meer, misschien koop ik 1 map pack bij MW3. Ik vind het gewoon te veel geld, voor te weinig. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Het map pack wordt overigens gratis aangeboden aan eigenaars van de Hardened en Prestige Edition van Call of Duty: Black Ops, als een bedankje aan de hardcore fans voor de steun sinds de launch. Dit vind ik echt smerig. Er zijn zoveel mensen met de normale Black Ops die ook alle drie de mappacks hebben gekocht en dan krijgen alleen degene die de Prestige/Hardened Edition het gratis mappack. Als je begint te tellen joh, 60 + 15 (x3) = €105. Hoeveel kosten die Prestige/Hardened Editions dan? Ben ik het niet mee eens! Voor de Hardened Edition betaalde je als je het goed dee €80 euro. Dat is €20,- boven de normale gameprijs op en dan kreeg je extra een medaille die voor 20 cent in elkaar is gezet en een code voor de vier zombie packs. Als je het dus anders bekijkt hebben de Hardened en Prestige Edition kopers er €20,- voor betaald. Feitelijk bezitten Hardened en Prestige eigenaren al een deel van het vierde map pack. Waarom hem dan nog een keer voor €15,- aan moeten schaffen om alleen die extra zombie map Moon te krijgen? Dat zou pas smerig zijn.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Hee das best handig, laat ik toevallig nog de hardened edition van BO hebben liggen Maargoed, 't enige wat ik ermee doe is naar een vriend gaan en hem die map pack geven, mn 2e controller is al een goede tijd kapot en zombies spelen we nu altijd op de xbox van een vriend (Bang & olufsen TV 85'', inderdaad, dat ownt ) Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Nou Rockstar is goed bezig, een gratis DLC voor Red Dead Redemption. Dan kunnen ze toch ook wel een keer een gratis Map Pack kunnen doen bij CoD? Ze verdienen genoeg, why not? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Nou Rockstar is goed bezig, een gratis DLC voor Red Dead Redemption. Dan kunnen ze toch ook wel een keer een gratis Map Pack kunnen doen bij CoD? Ze verdienen genoeg, why not? 4 mappacks is gewoon té veel, geldwolven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.