Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou Rockstar is goed bezig, een gratis DLC voor Red Dead Redemption. Dan kunnen ze toch ook wel een keer een gratis Map Pack kunnen doen bij CoD? Ze verdienen genoeg, why not?

4 mappacks is gewoon té veel, geldwolven. :t

Jep, 4 multiplayer maps + 1 zombie map = 5 maps. Doe dan gewoon 10 maps in één map pack voor 1200 MS Points. Dan zou ik hem wel kopen. Maar 5 maps voor 1200 MS Points is gewoon te veel. En geldwolven, zeker dat zijn ze! ;)

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nou Rockstar is goed bezig, een gratis DLC voor Red Dead Redemption. Dan kunnen ze toch ook wel een keer een gratis Map Pack kunnen doen bij CoD? Ze verdienen genoeg, why not?

4 mappacks is gewoon té veel, geldwolven. :t

Jep, 4 multiplayer maps + 1 zombie map = 5 maps. Doe dan gewoon 10 maps in één map pack voor 1200 MS Points. Dan zou ik hem wel kopen. Maar 5 maps voor 1200 MS Points is gewoon te veel. En geldwolven, zeker dat zijn ze! ;)

Te zien in het elk jaar terugkomende spelletje met dezelfde engine als cod4.

Geplaatst:

Als ze hem gratis aanbieden verdienen ze een aantal miljoen minder. Hoe meer ze verdienen hoe meer tevreden de aandeelhouders zijn. Als de aandeelhouders tevreden zijn is dat uiteraard positief voor het bedrijf.

Geplaatst:

Als ze hem gratis aanbieden verdienen ze een aantal miljoen minder. Hoe meer ze verdienen hoe meer tevreden de aandeelhouders zijn. Als de aandeelhouders tevreden zijn is dat uiteraard positief voor het bedrijf.

Activision denkt meer aan de centen dan aan de klant. Leuk wanneer de cijfers positief spreken, maar er zal een dag komen dat de game gewoon niet meer verkoopt omdat het te uitgemolken word. Die dag staat overigens nog niet op de agenda van Activision.

Geplaatst:

Als je Call of Duty vergelijkt met Guitar Hero valt Call of Duty wel mee. Op het toppunt van Guitar Hero kwamen er 2, 3, 4, guitar hero's per jaar uit. Als dat zou gebeuren met Call of Duty is het ook zo afgelopen.

Ik vind het prima dat ze elk jaar een nieuwe Call of Duty uitbrengen als er maar genoeg vernieuwing inzit. Wat nieuwe wapens, nieuwe mogelijkheden leuke singleplayer en ik ben tevreden. Iedereen zit maar te zeggen dat de Call of Duty serie word uitgemolken.. Maar er komt toch ook elk jaar een nieuwe FIFA uit? Waarom zegt niet iedereen dat dat uitgemolken word. Ze kunnen toch ook gewoon alle FIFA's updaten met de team's die dit jaar spelen. De echte vernieuwingen zijn elk jaar ook ver te zoeken in die serie..

Geplaatst:

En EIGENLIJK komt er steeds maar een cod om de 2 jaar :puh:. Want het ene jaar maakt Treyarch de Cod's (dus in 2010 was dat Black ops), en in het andere jaar Infinity Ward (dacht ik?), met de Modern Warfare serie. Toevallig (niet echt) zijn het gewoon allebei Cod's xD.

Geplaatst: (bewerkt)

Momenteel genoeg van MW2, gisteren een server vol met campers en tubers, als je er een van vermoord zitten ze je uit te schelden via hun headset en gaan ze ragequiten. :7

Ik ga nu gewoon weer BO doen, ben nog maar rang 27 en ik wil wel prestigen. ^^

EDIT: Waar kun je eigenlijk zien wanneer Treyarch zo'n "Double XP" organiseert?

Bewerkt: door R-fl3x
Geplaatst:

Hiernet nog eens een uitzonderlijk goed spelletje: 53 - 3 op Nuketown Domination, met een 31 killstreak. ^_^ En enkel met UAV, Counter-UAV en Napalm, dus geen dwaze killstreak madness ofzo.

Als er één ding is dat ik haat, is het wel Hind en Chopper-tools in Nuketown 24/7 servers.

Geplaatst: (bewerkt)

Gunship/Chopper is awesome op Nuketown 24/7 (Demolition). Ownage verzekerd :$

EDIT: Als ik mijn Class-naam wil aanpassen naar 'FAMAS', krijg ik een melding waar in staat: ''Error. Text prohibited due to profanity.''.. Terwijl ik vroeger gewoon de naam (naar keuze) kon geven aan een Class.. Weet iemand wat dit betekent?

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Ik haat demolition. Da's de enige mode waar ik me kwaad in kan maken xD.

Het is leuk als je wint, maar eenmaal dat je wat aan het verliezen bent, is het moeilijk om het nog goed te krijgen. Terwijl je bij de meeste andere modes nog wel wat kan goedmaken.

Geplaatst:

Gunship/Chopper is awesome op Nuketown 24/7 (Demolition). Ownage verzekerd :$

Het is cheap as fuck.

Zo zou ik het nu ook niet noemen maar als je het geluk hebt dat je een Gunship uit je Care Package krijgt, en je zit wat negatief, zet je hem in, vlieg je boven hun spawn en dan gaat je score zeer snel omhoog. Zo heeft een Gunship vaak mijn dag gemaakt :sigaar:

Geplaatst:

Konden ze die zombie map pack niet wat eerder maken!? Als ze deze als eerste hadden uitgebracht had ik hem gekocht, maar nu niet hoor, geldwolven. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...