Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Gunship/Chopper is awesome op Nuketown 24/7 (Demolition). Ownage verzekerd :$

Het is cheap as fuck.

Zo zou ik het nu ook niet noemen maar als je het geluk hebt dat je een Gunship uit je Care Package krijgt, en je zit wat negatief, zet je hem in, vlieg je boven hun spawn en dan gaat je score zeer snel omhoog. Zo heeft een Gunship vaak mijn dag gemaakt :sigaar:

Tegen killstreaks uit care packages heb ik niets, ik zou ze ook gebruiken als er een CG ofzo in zat (alleen gebruik ik nooit care package). Maar mensen die chopper en hind hebben ingesteld als killstreaks en dan een 24/7 Nuketown Domination joinen om alleen maar spawns te rapen met hun killstreak en daarna gaan braggen met hun 96 in 5 ofzo, daar heb ik iets tegen.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Konden ze die zombie map pack niet wat eerder maken!? Als ze deze als eerste hadden uitgebracht had ik hem gekocht, maar nu niet hoor, geldwolven. :duh:

En dan nog maar eens Microsoft die weer de baas wil spelen en de mappacks altijd een maand later wil laten komen voor de pc en PS3 gebruikers..

Geplaatst:

Konden ze die zombie map pack niet wat eerder maken!? Als ze deze als eerste hadden uitgebracht had ik hem gekocht, maar nu niet hoor, geldwolven. :duh:

En dan nog maar eens Microsoft die weer de baas wil spelen en de mappacks altijd een maand later wil laten komen voor de pc en PS3 gebruikers..

Maakt niet uit, ik koop ze toch niet.

Geplaatst:

Maar ik denk dat Microsoft daar ook wel voor betaald. Maar het is ook wel weer handig voor de PS3 en PC gebruikers. Zij kunnen dan Gameplays op YT zien en kijken of de Maps hun een beetje bevallen. Ik heb echt spijt dat ik Escalation heb gekocht, wat een klote mappen zijn dat. :duh:

Geplaatst:

De vorige had ik gemist xD. ik ben weer een beetje begonnen met COD:BO.

Mogelijk word de volgende Double XP weekend de laatste :(. Of kwam er voor MW2 na de mappacks ook nog Double Xp weekends, of werkte dat anders bij MW2 xD?

Geplaatst:

Nog twee normaal gezien. Release van de mappacks op Xbox 360, en dan release op PS3-PC. En als het de laatste zijn zullen ze het wel verlengen naar 4/5 dagen.. Geloof ik :$

Geplaatst:

Maar ik denk dat Microsoft daar ook wel voor betaald. Maar het is ook wel weer handig voor de PS3 en PC gebruikers. Zij kunnen dan Gameplays op YT zien en kijken of de Maps hun een beetje bevallen. Ik heb echt spijt dat ik Escalation heb gekocht, wat een klote mappen zijn dat. :duh:

Daar ben ik het niet mee eens. Wacht één dag met de aankoop en dan zijn er al voldoende Youtube filmpjes. Die zijn er echt niet pas na een maand hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Die Black Ops 'Mod'-functie voor PC is wel leuk :). Net weer een andere server gevonden met ook een leuk idee. De eerste mod-server die ik speelde was eentje waarbij je de koning moest beschermen of doden (of zijn :puh:), en nu vond ik eentje dat me wat deed denken aan die combat training. Iedere speler die joint is een survivor, en moet eigenlijk een X aantal bots killen (samen met je team). Nadat er bv. 60 bots met een Famas zijn gedood, spawnen er na 10 seconden weer 40 bots (bijvoorbeeld) met een AK74u en zo verder. Had net ook dat er dogs gespawnt waren, die waren wel iets lastiger, oa omdat ze ook sneller zijn :puh:. De bots staan volgens mij ook ingesteld op een redelijk makkelijk niveau. Maar toch xD.

Haalde 25 - 30 kills, met 3 deaths of zo. Jammer vallen die mods onder de 'unranked'-categorie :puh:. (dus je krijgt wel 'XP', maar het telt niet echt).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Leuke matches gehad daarjuist, eerst een paar potjes Search & Destroy gedaan, dan nog wat TDM's en als afsluiter een paar keer Sticks & Stones en Gun Game gespeeld. :bier:

Geplaatst:

Ik ga denk ik maar 's mijn killstreaks veranderen. Ik dacht er aan om Blackbird nu aan te kruisen samen met Napalm Strike en Chopper Gunner (die ik beiden al gebruik). Wat vinden jullie ervan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...